[Multi] Kva utgåve av Smash Bros. kjem du til å kjøpe?

Så, blir det Wii U eller 3DS? Eller begge? Eller ingen?


  • Totalt antall stemmer
    14
#1
Endte opp med å forhåndsbestille på Wii U siden det er den konsollen eg vil få mest multiplayerglede fra lokalt. Kostet ein hundrings meir enn 3DS-versjonen og sjølv om begge er like så speler eg ikkje nok utenfor huset til at det ble logisk for meg. :)

Veit vi har Smash-tråd allerede men eg ville ha poll!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
I utgangspunktet bare Wii U, men så lurer jeg på om jeg vil kunne holde meg helt til den versjonen kommer ut. Hvorfor kommrer den så mye senere igjen?
 
#3
Hadde de gjort det sånn at om du har begge får du alle banene, så hadde jeg lett bitt på og kjøpt begge. Slik det er nå ser jeg liten vits i å ha det på 3DS, da dette er noe jeg vil knuffe med kamerater og øl i sofaen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#4
Smash nytes best med gode venner i sofaen, så den 3DS-versjonen utgår nok med mindre det kommer ett knalltilbud på en combopack e.l.
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Blir å kjøpe det til WiiU siden jeg uansett ikke har tilgang til no 3DS før den nye modellen slippes. Sjipt å måtte vente så lenge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ser ikke helt hensikten med 3DS-utgaven må jeg innrømme. Det jeg har sett har ikke overbevist, så det blir WiiUtgaven her.
 
#9
Hadde eg kun hatt 3ds hadde valget vore lett, men kontrollen er også bedre på Wii U... Lurer på om eg skal kjøpe GC-adapteren også!
 
#10
Det kan hende jeg kjøper begge likevel. Bergsala har annonsert at denne greia vil gjelde også i norge, og jeg har i alle fall ikke registrert 3DS-en min noe sted enda, så om jeg slipper å kjøpe en ny så er det veldig lukrativt. Jeg har ikke fått spillt det nye Kirby eller det nyeste Zelda.