La oss spille Zelda, i Bergen 18-19. juni!

oma

Village Drunk
#1
Ja kanskje? Helt offisielt, og datoen er 18-19. Juni!

Planen er å spille så mangen av Zelda spillene vi klarer å gjennomføre på helgen. Vi har The legend of Zelda, Adventure of Link, A link to the past, Ocarina of time, Majoras Mask, Wind Waker og Twilight Princess som jeg antar skal spilles på på storskjermen. Jeg er ikke helt sikker på de forskjellige GB eller GBA spillene, men Sagosen nevnte noe om en Gameboy Advanced player som kan hookes på GCen, så jeg antar at det blir noe GBA spill på storskjerm også. DS spillene blir nok mer en cameo opptreden med random screen shows for ultimate nerdyness.

Forhåpentligvis blir det besøk av Miss Spillegal og Hakara også fra SG.

Så, hva vil SGerene at skal skje på streamen? Hvordan gjøre dette så fantastisk som mulig?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#2
Siden dette er nye folk, kan dere kanskje gjøre det litt annerledes fra folka i Oslo. Hvordan? Godt spørsmål.

La meg tenke på det. :)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
Så lenge du får så mye mikrofontid som overhodet mulig, Oma, er jeg sikker på at detta blir bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Jeg anbefaler dere å bare late som om serien starta med A Link to the Past. Seriøst, uansett hvor fete de to første spillene var da dere var små så er de så godt som uutholdelige i dag. Iallfall Adventure of Link, som jeg ga uttrykk for i en skjeratråd for noen uker siden.

Men ja, spørsmålet er om det svir litt at jeg har vært med på tre spillhelger i Oslo hvor det har vært til sammen ett og et halvt spill jeg har hatt noe peiling på, og så starter bergenserne opp streamehelg med den spillserien jeg har brukt mest tid på i løpet av livet? Det gjør igrunn det, gitt.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#5
Fetthest: En dag. EN DAG! så pløyer vi gjennom planescape torment. hva?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Er med på den ass.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#7
Vet du. Det hadde faktisk råkket. Jeg holder på med spillet nå (for første gang :eek: ) og det er helt knall. synd det er så jævla bugbear.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#8
Men ja, spørsmålet er om det svir litt at jeg har vært med på tre spillhelger i Oslo hvor det har vært til sammen ett og et halvt spill jeg har hatt noe peiling på, og så starter bergenserne opp streamehelg med den spillserien jeg har brukt mest tid på i løpet av livet? Det gjør igrunn det, gitt.
Jeg foreslår en battle mot en konkurrerende livestream-kanal. Speedrun contest. Se på deg selv som utfordret!

Jeg er forøvrig enig, å rekke alle spillene er vel temmelig ambisiøst? Er ikke normal spilletid for ett Zeldaspill 20 timer? På tre dager kunne vi kanskje klare 4 da, om vi skal gi oss selv en utfordring å jobbe mot? Blir også helt feil måte å spille Zelda på, uten tid til å skue tankefullt ut over horisonten med den gule stikka :/
 

oma

Village Drunk
#9
Det får bli opp til dere som skal spille (Sagosen, Demake og Tutankoopa) hvor mangen dere vil gjennom. Eventuelt hvor mangen spillegal vil se.

Yeti kan forsåvidt også se seg invitert om det ikke blir konkurranse :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Jotakk, men det er litt forskjell på å ta toget inn til Oslo og å dure over til Bergen. Mesteparten av helga ville gått med i tog/bil, mistenker jeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
Forutsetter at de som spiller driver høytlesning av all dialog. (med innlevelse)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Vet du. Det hadde faktisk råkket. Jeg holder på med spillet nå (for første gang :eek: ) og det er helt knall. synd det er så jævla bugbear.
Du har seff alle ekstrapatchene som er kommet ut i etterkant, samt widescreen mod?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
#19
Høres bra ut gutta! Nice variasjon av zeldaspill, så kommer til å følge med på dette.
Har ikke master quest..? å se på noen kjøre gjennom den på maraton hadde gitt kryss på pipa fra meg ;)