Left 4 Dead 2: 2 Fast 4 Love Dr Jones [PC] [konsoll leker med rangla si]

D

Deleted member 91

Gjest
Siden forrige sosial spilling-tråd om L4D ble mekka i 2008 tok jeg sjansen på å sette sammen en ny en. Jeg coppa det i forbindelse med tilbudet på steam i forrige uke, så driten er fortsatt ganske fresh for meg. Hvem er med på noen runder f.eks i kveld? Jeg og Archtor pleier å rulle, men the more the merrier osv. Nå som det er en ny kampanje ute (The Passing, den hvor du møter karakterene fra L4D1) er det jo en glimrende anledning til å plukke det opp igjen. Og ikke minst så får du spille med meg, og om jeg får ordna no mikkings til i kveld kan jeg forsiktig raspe øregangen din hele natten lang, så legg meg til på vennelista di: Her

Gift meg dette spillet på steam plz.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg er nede med muse mikk i kveld, hvis jeg orker. En ting jeg ikke liker er å rushe så jævlig, men å spille med Nicholas er som regel chill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Preordra dette her på Damp, spilte det i en halvtime da det kom og så sank det som en stein fordi ingen på kompislista spilte og jeg hadde mye annet rask å dille med. Kan sikkert være med, men jeg har en Seriøse Samuel-date i kveld også (Second Encounter dropper i kveld), så vi får se.

D

Deleted member 91

Gjest
Archtor: :D Setter pris på omformuleringa av "Nicholas suger og henger alltid etter". Men ja, enig, rushere er fags. Rollespilling hele veien *få fnatt og gjemme seg i et soverom i 40 minutter*

Fetthest: Jeg var ganske utbrent på det meste Source-basert når L4D2 droppa, så det måtte et kanontilbud til for at jeg gadd å hoppe på lasset. Virker som mange var i den båsen.

Enig.

D

Deleted member 91

Gjest
Jævla niggere, nå er dere jo nesten mange nok til å spleise på en 4pack. 177 kr koster det om du kjøper det alene, det er heller ikke så gærent.