LEGO Batman og Indiana Jones (ikke samtidig o_O )

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Spillet har vært under utvikling siden i fjor vår, Trailer kan sees hos Kotaku kørtesi av gametrailers.com

http://kotaku.com/362682/lego-batman-the-videogame

SITAT
The game will star Batman fighting crime in Gotham City. An early build for the PS2 console was shown at a certain conferences (such as at Game On in London) by designer Jonathan Smith, with a small playable area sporting the exact same HUD as Lego Star Wars II. Characters on screen each have individual animations and both Batman and Robin have their original TV show dressing style. There will 36 levels in the game (18 heroes and 18 villains). After you play through the level from the heroes perspective you will unlock the level from the villains perspective. A harbor level has been shown in a screenshot, featuring vilains Killer Croc, The Scarecrow, and Catwoman. A similar grappling system to the one used in Lego Star Wars II will be used. The style of the game will focus more on the original TV series and comics rather than the new movies. The Joker, The Penguin, and Harley Quinn will be playable characters. Developer Jonathan Smith stated that the company will be developing more LEGO games in the future.[/b]

platformer PS2, Wii, Xbox 360, PS3, PC, PSP, DS

Lego Harlequin =D

Skal se an dette spillet. Lego Star Wars var fornøyelig nok, og både Batman og Indy er kule serier som kan overføres bra.

D

Deleted member 91

Gjest
Mer spent på Indy skal jeg være helt ærlig, men jeg hadde det overraskende moro med det første Lego Star Wars-spillet, så det blir sikkert godsaker det her også. Ganske usannsynlig at jeg plukker det opp til fullpris, men men.

K999

Keystone State Of Mind
Lego Star Wars II var bedre enn enern. Men har nå da kjøpt hele pakka til Wii-en jeg da. :) Batman er jeg ikke så fan av, som Nicholas så gleder jeg meg mye mer til Indy. Lego Halo kan bli spennende også, skal jeg følge godt med på. Potter og Spider-man kan ta seg en ku og dø heller.

D

Deleted member 91

Gjest
Aprilsnarr av den kjipe sorten, spør du meg. Ikke noe gøy med sånne halvveis-rimelige aprilsnarrer som hadde vært jævlig kule om de faktisk skjedde, spesielt når de går til bryet med å mekke en 3D-render også. :(

K999

Keystone State Of Mind
Ja, come to think of it så er nok Halo-teamet rimelig lei hele Halo serien. Men allikevel kjipt gjort.

D

Deleted member 91

Gjest
Orker ikke mekke egen tråd for Lego Indiana Jones, men det ser altså ut til at amerikanerne får en demo med nyutgivelsen av Indiana Jones-filmene: Link. Forhåpentligvis kommer den ut på markedsplassen eller spillstasjonsjappa rundt den tid.

Lodin

Der Waaaah
Jeg gidder heller ikke mekke ny tråd, men her er introen til første Indiana Jones filma i Legovision. Ser knakandes bra ut.

oma

Village Drunk
oioi, dette så unektelig kult ut, går starwars spillene ut på det samme? likt gameplay osv?

Lodin

Der Waaaah
Bortsett fra at jediene kan flytte brikkene bare ved å peke på dem med kraften, ja. De er klart verdt å spille og kan sikkert skaffes billig.

oma

Village Drunk
kanskje jeg bør anskaffe den complete saga pakken, takker for tips ^^

dog, batman serien, christian bale versjonen eier minst like mye som indiana jones ^^

Lego Monkey Island takk! En remake av 1 og 2 hadde passet ypperlig i Lego form, så lenge de holder seg til point'n'click.