Leisure Suit Larry: Adults-Only

Dette begynner å minne meg om det glade begynnelsen av 90 tallet (eller kanskje det var enda tidligere)da jeg satt hos en kompis og spilte Leisure Suit Larry 1 på en gammal 286. Og alle var helt i ekstase fordi vi fikk se pixelsex USENSURERT! woho! ;)

Nå lanserer ihvertfall Vivendi en "uncut" versjon av Leisure Suit Larry, med mer sex og null sensur, kun til PC vel og merke. Sjekk ut mer på Gamespot. Klart dette er harry som bare faen! Men siden der er Larry så tilgir jeg det ;)

Correct me if I'm wrong, men var det ikke bare U.S. versjonen av det nye Larry spillet som ble kuttet, mens Europa versjonen fikk være i fred av sensurene? :confused:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Al Lowe (Gud) har prøvd Magna Cum Laude (han fikk ikke en gratis kopi engang, han måtte kjøpe det i butikken), og … vel, dere kan lese hva han sier om spillet på siden sin.

Er ganske så enig med han. Spillet er utrolig kjedelig. Jeg hadde håpet det ville være noe samme greia som Larry 7, som jeg hadde det veldig moro med, men det er ikke i nærheten en gang. Det er ikke noe morsomt heller, og jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang på de to timene jeg spilte det. Møkka spill.

gleder meg til jeg får det, en kammerat laster det ned for meg nå...!:D

ikke lenge til jeg får det da...'!

Spillet er like interessant som å onanere etter en kjeksis.

Noen få morsomme kommentarer, men det er også alt. Små dritt minigames egentlig. Repetivt til de grader. Du gjør smart i å laste ned i stedet for å kjøpe.

Larry spillet var en real nedtur. Vil ha old school Larry :(

Lodin

Der Waaaah
Og det beste av alt er at det tar 2 sekunder å google fram en nude patch til den vanlige Amerikanske versjonen.

Humoren i spillet er grei nok, men når resten er ren bæsj så ser jeg ikke helt vitsen.

hm.... lyder ikke bra...:(
men håper jeg ler litt hvertfall da...!

POST NUMMER 500!!! :D

Innlegg nummer 1300! (Noen som bryr seg?)

Uansett, jeg husker jeg spilte det første spillet i serien sammen med Raziel på en urgammel PC han har, eller hadde, jeg er ikke helt sikker. Ganske fett, men jeg har ikke testet de senere spillene, ikke spør hvorfor, jeg er en idiot. Utifra det jeg har lest her styrer jeg nok unna dette også.

jeg bryrmeg om at det var den 1300 posten.... :D
gratulerer..!!!

men siden jeg FÅR spillet så får jeg vel prøve det....

Jeg har lagt litt tid bak meg på dette spillet, og selv om jeg hadde foretrukket den gamle klassiske type spill, så var ikke dette så aller verst.

I alle fall ikke de første 2-3 timene... men så ble det grusomt kjedelig. Altfor repeterende.