Likes? Dette er ikke facebook-gal!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#3
Hahaha, noen har fått seg ny undertittel :D

Men ja, vi tenkte dette var en god idé dels basert på sagosens forslag om å implementere et større utvalg tilbakemeldinger å gi på poster, mye grunnet at man ofte skriver "sympatilike" og slikt men en brofist er dekkende for alt og ikke minst veldig SG-ish!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#4
Ja, det glemte jeg å skrive. Brofist er kompatibelt både med positivt og negativt ladede innlegg.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Og <nick> and <nick> ga dette en brofist.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#8
Ah, du er en som bruker den norske ja. Vel, jeg får sjekke ut.

EDIT: Eh, hva er problemet?

EDIT: Så det nå. Fikset.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Bøgg: Hvis du har fistet et innlegg, står det fortsatt "You, Nissepikk and Gro Harlem Brundtland like this."
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Ikke her. Trenger eksempel og/eller screenshot.

EDIT: Nevermind, fant det.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#16
Forøvrig, vil du glede en språknazists hjerte og ha akutt aksent på imperativsformer (aka rapportér)?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#18
Tenkt litt på dette . Vet ikke om jeg liker det. En brofist er ikke det samme . Jeg ville ikke brofistet alt jeg liker . Brofiste bilder? TRUKKE D.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#19
Fiks disse også?



EDIT:

Problemet er det som kalles norsk i språkmenyen har noen få norske fraser mens resten, og her snakker vi et metrisk pultonn, forblir uoversatt. Skal jeg personlig sette i gang blir jeg rett og slett aldri ferdig. Jeg tror jeg må se etter en ferdig oversatt utgave, for dette lukter av at Endre lagde en kopi av den engelske og oversatte et par ord her og der.


EDIT: Jonna, du brofister personen som postet bildet.

EDIT: Jaggu fant jeg ikke en språkpakke nå.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#20
Yes, nå som dette viktige arbeidet er unnagjort får vi snart langvatarer!
Det korte svaret: Det får vi ikke.

Det andre nesten like korte svaret: det innebærer mye arbeid og testing, på en testserver jeg ikke har, og kan overskrives idet jeg får en forumoppdatering.

tl;dr: deal with it.