Lineage II

#1
Er det noen av dere som spiller det fantastiske og avhengighets dannende MMPORPG spillet Lineage 2 her?

Hvis ikke så anbefaler jeg å spille det, hvis dere liker online rpgs that is..

Kan spille som Orc. Elf, Dark Elf, Human og Dwarf

og dette er ikke FPS som EQ, men 3rd Person noe som gjør spillet mye kulere, veldig bra grafikk og kjempe fine settinger... anbefales på det sterkeste
Koster ca 100kr i mnd og man laster ned spillet på hovedsida og kjøper en lisens på ca. 350kr...

Dere kan sjekke ut mer om spillet her www.Lineage2.com
 

Halky

Veteran bruker ;)
#2
Jau jeg har spilet det, eller jeg spilte Lineage II Betaen :p Selv var jeg Human og kom til lvl 14 eller noe... Men ikke pokker om jeg gidder og betale for og spille det videre!!

Men men spillet var bra ja og det er det vel fortsatt! Foresten hva er du The Creature og hvilket lvl er du på?? Hvis du spiller det da seff
 
#3
Jeg spiller Orc Fighter og er på level 16:D
 
#4
Kan tenke meg at dette spillet er bra. En av mine beste spill opplevelser var da jeg var hekta på Linage (1). Spilte som en gal helt til det ble kommersielt. Kanskje jeg skal prøve dette spillet når jeg har gått lei FFXI?
 
#5
Vurderte litt å spille det men da det fikk så dårlig kritikker må jeg nok revurdere. Hvis jeg skal spille noe MMORPG blir det nok mest sannsynlig World of Warcraft :)
 
#6
Det blir vel kanskje vanskelig å anmelde et spill som fortsatt er i beta stadiet... men men
 
#7
Hørt at L2 er fullt av bugs. Og at det bare er halvaper som løper rundt
å PKer alle som speller :p

Dessuten er det lett å miste allt stuffet sitt, det er en sjangs for at du mister det hver gang
du blir PK'a. Og om du mister det tar det noen dager å skaffe nytt.
Noe som forøvrig ikke hjelper det faktum at "levelgrinden" i spillet er den
værste i noe enkelt RPG som er på markedet i dag.

Men på pluss siden er grafikken ok. (noe some kommer til å være drit
for alle med dårlige specs på PCen når de infører krig i de derre slottene/festningene.)
 
#10
Opprinnelig skrevet av The Creature@12.06.2004, 01.06
Det blir vel kanskje vanskelig å anmelde et spill som fortsatt er i beta stadiet... men men
55913​
Man mister ikke stuff når man blir PKa.... Heldigvis... men 10% xp kutt er forbanna dritt...