liten oppdatering..

Ville bare gjøre folk oppmerksomme på en episode vi har lagd nå med Are Kalvø. Og til de som til en hvis grad har fulgt oss opp gjennom, så ville jeg bedt om dere kunne hørt denne episoden og gitt tilbakemelding på episoden. (Gjerne i PM så vi slipper en flame-war)

Dette spør jeg om fordi jeg satte pris på endel av den konstruktive tilbakemeldingen jeg fikk fra endel av dere.

Episoden finner dere her: http://allyourpods.no/episode-18-n0rdcast-are-kalvo-sant/

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei altså, skal dere trolle oss "mer", eller er dere faktisk interessert i tilbakemeldinger? Om sistnevnte, hvorfor disse oss i podkasten? Har ikke dere mange andre tusen lyttere som dere ikke har kommet på kant med som kan gi dere dette?

Jeg gidder ikke stenge tråden, jeg gidder heller ikke slå de åpenbare vitsene men jeg skjønner ikke helt hva dere vil med oss og i skrivende stund lurer jeg på om du har "trollet" meg til å kaste bort to minutter til på dere ved å skrive dette.

Edit: Beklager, om misforståelse siktet jeg til den siste episoden i den gamle tråden ang "dissing".

Nei altså, skal dere trolle oss "mer", eller er dere faktisk interessert i tilbakemeldinger? Om sistnevnte, hvorfor disse oss i podkasten? Har ikke dere mange andre tusen lyttere som dere ikke har kommet på kant med som kan gi dere dette?

Jeg gidder ikke stenge tråden, jeg gidder heller ikke slå de åpenbare vitsene men jeg skjønner ikke helt hva dere vil med oss og i skrivende stund lurer jeg på om du har "trollet" meg til å kaste bort to minutter til på dere ved å skrive dette.

Edit: Beklager, om misforståelse siktet jeg til den siste episoden i den gamle tråden ang "dissing".
@Justincase du er jo absolutt en av de som faktisk har gitt konstruktiv tilbakemelding, og "trollingen" var ikke tiltenkt deg. En hel del av de som har gitt oss tilbakemeldinger har jo faktisk gitt gode tilbakemeldinger som vi har jobbet med og blitt bedre på. Mens "trollingen" heller var rettet mot folk som bare slengte drit.

@TheNormalGeek: 83% av all statistikk er improvisert

@sheriffen: gleder meg til å høre hva du synes. :)

@SirkusMartin: du kan få en klem av meg.