Lokal multiplayer i det nye årtusenet

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#1
Hei folkens! Det er en kjent sak at i dagens "alltid online"-hverdag har spill egnet for lokal multiplayer blitt mangelvare. Jeg tenger tips til bra spill for lokal multiplayer til PS3. Helst noe jeg kan hente ned på PSN i full fart. På forhånd takk!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#2
Super Stardust HD, PixelJunk Shooter, Streets of Rage 2, Dungeons & Dragons: Shadow of Mystara, Scott Pilgrim vs the World the Game
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Dead Nation.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Jeg tror den Sonic-kartraceren som kom ut i fjor eller forfjor skal være bra, jeg bare antar at det har decent splitscreenmuligheter.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#9
21:34:56 <gord> Sonic & All-Stars Racing Transformed is free on steam for the weekend
21:35:12 <gord> it turns out, despite it sounding obviously dumb, just a sonic mario kart clone, its really fucking good
21:35:19 <gord> like really really good
21:37:51 <gord> way better than any mario kart


Påminnelse om at du også kan kjøpe Crash Team Racing PS1 og spille det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Ja, CTR er fasitsvaret her. Finnes Wrecked på PSN? I så fall, Polar Wharf og chaos-våpensettet, bare gjør det, hele kvelden.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
Jeg spilte aldri Wrecked, men jeg testa den oppfølgeren som kom og hata hele konseptet med full intensitet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Dead Nation var ikke ironisk ment forøvrig, habil tostikkeskyter mekka av Housemarque (Super Stardust HD) med noen artige vrier som gjør det mindre slitent enn det faktisk er. Så lenge du står ut zombie-stilen enda en jævla gang, da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Vel, vi endte opp med å co-ope gjennom Streets of Rage 2, også ble det et par timer Virtua Tennis 2 på Dreamcasten.

Jeg tapte 3-2
:penga:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Portal 2. Coop-kampanjen i seg selv er legendarisk bra, men så har man i tillegg en osean av brukerkart å bryne seg på, mange av de er faktisk veldig bra greier (jeg har bare sett på top rated-greiene).