Lost Planet 2

Scary Paladin

Ukjent herremann
#1
Som noen av dere sikkert har fått med dere fra marknadsplassen er Lost Planet 2 annonsert. Det fortsetter på E.D.N III, 10 - 20 år etter Lost Planet 1 der isen har begynt å smelte og avslører jungel og lignende omgivelser. Det blir hintet til co-op med opp til 4 spillere uten at noe er bekreftet, men man ser en gruppe på 4 som sloss mot pirater og en stor Akridgreie så man håper selvfølgelig på det beste. Lost Planet 2 skal kjøre på Capcoms egen MT Framework motor, noe som gir grafikken et realt spark i forhold til forgjengeren. Hele greia avsluttes uten en dato men vi skal få høre mer om spillet i tiden som kommer.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Bortsett fra at 4 player co-op er bekrefta, da. Og her er traileren også.

Jeg syns det ser sånn passe ut. Jeg tør minne om at eneren også så ganske knall ut i trailere, men ble litt herpa av at dumme jævla gulinger ikke klarte å fatte enkle sjangerkonvensjoner. Det er pent, men gameplaymessig ser det egentlig ut som mye av det samme. Venter på demoen, kan du si.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#4
4-player coop er nok til å interresere meg. Gears var f.eks en helt okay skyter, men coopen tok det fra forglemmelig til skikkelig morro. L4D er et av de kjedeligste énspiller-skyterne jeg har spilt det siste året, men det desidert morsomster coop-spillet.

Jeg kjøpte LP1 på steam her om dagen når det var $5 og spilte gjennom det i dag faktisk. Det var under gjennomsnittet, men hadde et par genuint positive aspekter. Settingen (som ikke er det samme som story/plot, ja) synes jeg er artig, og mech-gameplayen er rimelig gjennomført. Basil var tøff. Rick var uutholdelig.

Jeg har en beskjeden optimisme over LP2. Veldig mye potensiale. Også veldig mye potensiale for "what were they thinking"-mekanikker hvis dem på liv og død skal gjøre det "accessible", om jeg skal formulere det høflig.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Word, men Gears og L4D har begge ganske solid grunngameplay. Du kan godt si L4D er kjedelig alene, men selve skytinga, den audiovisuelle feedbacken, våpenbalanseringa, alt det der, funker som faen. Det samme gjelder Gears; det er festlig å skyte ting. Det samme kan man egentlig ikke si om Lost Planet, syns jeg. Skytinga er ikke noe særlig festlig, det er masse irriterende småjævlige ting med gameplayet som resultat av at japper ikke aner en dritt, og alt det ubrukte potensialet (som f.eks settingen, fiendene, etc) gikk meg mer på nervene enn noe annet, med tanke på "all that could have been".
 
#6
Likte Lost Planet Online ganske godt, men jeg har jo bare spilt demoen på PS3 da... Vil ikke bruke pengene mine på online spill som jeg helt sikkert blir fort lei av^^'' Håper denne oppfølgeren blir betydelig bedre enn den versjonen...