Lost Planet

#1
Min gode mann Nicholas og jeg spilte netopp en koselig kamp i Lost Planet. Vi diskuterte da hvor eeevig kongelig og tøft det hadde vært om vi var mer enn bare to. Helst mange fler. Vi kan umulig være de eneste som har kjøpt spillet? Er det kun Gears of War som gjelder fortsatt?

Du kan bruke mechs med alskens dødskule våpen for faen, det burde være god nok grunn til å bli eid av Nicholas og meg. Så når passer det for dere?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#2
Og jeg veit at Mongis, CockMcBalls og Nova alle har det, så slutt å vær asosiale fitter og sleng dere på Live en helg! :argh: Alle dere som sitter på gjerdet: Kjøp det. Neste shooteren på noen måneder er GRAW2 (og Lost Planet er hakket mer interessant spør du meg), så det er ingen grunn til ikke å sette seg litt inn i dette. Lenge siden Liverne har samla seg om en tittel vøtt.
 
#3
Fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til, så jeg byttet bort spillet rett etter jeg nådde level 50. Kan anbefale det videre dog, online var en heftig opplevelse, og absolutt spillets høydepunkt. Snart kommer det nye maps også.
 
#5
Jeg har spillet, men jeg får ofte skikkelig ekle problemer med nettet når jeg spiller det. Men jeg kan et karate-triks som pleier å gjøre susen. Merk at jeg er skikkelig n00b da, og jeg har ikke fullført story-mode enda, men hvis dere er desperate kan dere kanskje slenge meg på.

Forøvrig et knallbarskt spill!
 
#6
Da er vi tre, men vi må være flere! Jeg syns folket skal stikke til nærmeste spillsjappe og plukke opp dette kremspillet så fort som faens mulig, så vi kan kose oss litt. Pliz?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#9
Har ikke fått meg Gold enda. Gi meg et påskudd for å gjøre det. Vurdere å vente til Gaylo 3 er ute.
 
#11
Touching! Jeg vedder på at han har en spill som har et slik 48-timers kort i et av spillene sine. Det er ikke verre enn å ta på seg de kriminelle sokkene og nappe et ut av et spill som er utstilt i din lokale spillsjappe.
 
#12
Sist jeg så Nicholas poste noe om dette spillet var alt negativt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#14
Har rundt 3-4 sånne 48timers greier. Kan man bruke dem rett etter hverandre, slik at man f.eks. man få 4 dager sammenhengende?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#15
Jada, det går vøttøh. Og jeg er også med ikveld. Skal vi si ni-tiden? Hvis noen har fantastisk god linje kan de jo melde seg til å hoste, hvis ikke syns jeg å huske Agahnims er ganske ålreit.

ZoDz: Sist jeg så deg bidra med noe positivt noensinne haha kødda.
 
#16
Jeg har Lyse Bredbånd, som betyr 6Mbit inn og ut, men jeg har noen stengte porter, så jeg vet ikke hvor optimalt det er. Hvis jeg kopler det via routeren får jeg åpnet dem, men da risikerer vi at jeg detter ut, siden routeren pleier å være kuk minst en gang til dagen.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#17
Skal se om jeg får holdt av tid til litt spilling i dag. Man kan jo ikke jobbe med det viktige skoleprosjektet hele dagen heller. :rulleøyne:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#18
Ser visst ut til at jeg blir med også da gitt. Med mindre dama tar en uforutsett tur innom. Får prøve å knote inn kodene snart, så skal jeg prøve å være klar kl. 21.

PS. Det er fare for at jeg suger.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#19
:D Flotte greier gutta. Tror ikke det er noe fare for at jeg eier dere med det første, jeg har lagt rundt tre timer totalt i spillet hittil.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Er dere klare, gutta? Gamen er klar nå, si ifra hvis dere ikke har fått invite eller slikt. :)