Lumines til PC

Lodin

Der Waaaah
《Lumines》是由原 SEGA 著名个性制作人,现Q-Entertainment
负责人 水口哲也 所制作的最新作品,水口哲也先前以《太空第
五頻道》、《Rez》等独特音乐游戏而名声大造。

本次所推出的 PSP 新作《Lumines》是一款承袭了《Rez》独特影
音风格的音乐节奏益智方块游戏,玩家将要随着节奏来消除不断
下落的方块
Ganske tøft ikke sant?
Neida, Lumines er det puzzle spillet til PSP ganske mange importører har gjort på seg i beundring over i det siste. Selv skjønner jeg ikke helt reglene, men det virker som målet er å lage bokser. Man styrer med WASD, vrir boksene med JK og starter spillet med O (Japsene er flinke med keyboard :rulleøyne: .)
Ikke helt Tetris, men ganske tøft. Gratis er jo heller aldri negativt.
Og hvis en av dere kan reglene er det jo bare å komme inn og forklare.

http://acm.tongji.edu.cn/people/kaikai/lumines.php

Jeg forstod ikke så mye av dette spillet. Så i håp om at en eller annen tass har dette på psp og skjønner spillet så bumper jeg emnet. For puzzles er kult, når man forstår dem ihvertfall.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dette der var da ikke så vanskelig å skjønne? Arrangér klosser med lik farge i rektangulære former, jo flere bokser som ligger inntil hverandre jo mer poeng får du. Den derre stripa som tusler over spillbrettet tar vekk boksene og gir deg poeng.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@07.09.2005, 13.49
Dette der var da ikke så vanskelig å skjønne? Arrangér klosser med lik farge i rektangulære former, jo flere bokser som ligger inntil hverandre jo mer poeng får du. Den derre stripa som tusler over spillbrettet tar vekk boksene og gir deg poeng.
259035​
Tenkte mer på åssen man får comboer osv. Men jeg forstod poenget når jeg prøvde multiplayer mot cpu :svette:

Nå fant jeg hvertfall ut at jeg ikke gidder å bruke 400 kroner på dette spillet til PSP'en min... :)

Mens jeg fant ut at det mest sannsynelig ville vært det første spillet jeg hadde kjøpt meg om jeg noen gang skulle skaffe meg en.

: o

Nå har jeg ikke prøvd denne pc-versjonen, og vet ikke om det er musikk eller ikke, men på min psp er musikken noe av det som gjør spillet så diggbar... Å spille det uten vil være litt "skam"...