Lunar spill til DS

Kan noen gi meg et svar på dette:

"Er Lunar Genesis og Lunar: Dragon Song til DS to forskjellige spill, eller er det bare et US/PAL navnebytte o'rama ala 80-tallet?"

Irriterende faktor nummer 1: Det koster HP å løpe. Man må gå opp minst 15 levler i begynnelsen for å ha nok HP til å kunne løpe litt. Å gå tar en evighet.

Irriterende faktor nummer 2: Man må velge om man skal tjene items eller exp i kamp. Man kan ikke få begge deler. Bosskamper får man ikke exp for.

Irriterende faktor nummer 3: Man kan ikke selv velge hvilken fiende man skal angripe. Det inntrykket jeg sitter igjen med er at hvilken fiende karakterene angriper er totalt random.

Irriterende faktor nummer 4: Det er vanskelig og klønete å tjene penger i spillet. Man får ikke penger av kampene, men diverse items og da IKKE exp siden man må velge mellom exp eller items (som du får så og si ingenting for om du selger). For å tjene penger må man ta jobber som for det meste går ut på å løpe fram og tilbake, fram og tilbake, fram og tilbake med ting som skal leveres. Også må man banke monstre for å faktisk FÅ de tingene som skal leveres. Pluss, se punkt en, man må være minst lvl. 20 for å kunne løpe gjennom ett område uten å miste all HPen.

Irriterende faktor nummer 5: Etter en stund når tredje karakter joinet partyet mitt som nå var lvl. 17, gjett hvilken level den karakteren var. Tamtataaaa level 1 -_- Gjør null skade, dør av ett treff og krever to timer med levling i første område for å ha en minimal sjanse til å overleve videre.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Aaaaargh. Ok, det der er bare teit. Har kuttet ut flere spill kun fordi de har hatt irritasjonsmoment #3 og #5.

Takk for at du sparte meg penga.

NEEEEIII!!!

Å jeg som gledet som en unge til dette spillet. Elsker Lunar serien!

Argh!!! Vet ikke om jeg orker alle de irritasjonsmomentene der ass... Grrrr!!! :mad: