Lyst på GC eller spill?

Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Tja... Hva sier du til 1000,- for Gc'en pluss de tre spilla?
 
#23
Opprinnelig skrevet av Pyro@01.10.2004, 08.42
Du hvet at en ny Gamecube koster 799.-? Da uten memory card. Pakken er ikke verd mer enn 600.-, kanskje hvis du er heldig kan du få den solgt for 650.-
110755​

Jeg syns ikke du skal klage, når ikke du kjøper noe!!! :tommelned:
 
#24
Er folk her helt fjerne eller? Ta en liten titt på "brukerens tilbake mld" og sjekk ut hva de skriver om agent_47 der... INGEN BURDE FORSKUDDSBETALE\BYTTE NOE MED DENNE KAREN FOR SVINGENDE!!!

*skrek mannen da han skjønte at verden var i fare da store isflak løsnet på nordpolen..*
 
#25
Kjøper den kanskje jeg..

Hvis du kunne solgt den uten lord of the rings spillet, og dermed satt ned prisen 150 spenn..

Hva sier du?
 
#26
Kan jeg kjøpe gamecuben med alle spillene til 600
 
#27
Opprinnelig skrevet av roy_nor@30.10.2004, 14.29
Er folk her helt fjerne eller? Ta en liten titt på "brukerens tilbake mld" og sjekk ut hva de skriver om agent_47 der... INGEN BURDE FORSKUDDSBETALE\BYTTE NOE MED DENNE KAREN FOR SVINGENDE!!!

*skrek mannen da han skjønte at verden var i fare da store isflak løsnet på nordpolen..*
127139​
Oi. Takker roy_nor! Hvis jeg da eventuelt skal kjøpe denne sender du den først agent 47, så betaler jeg :)
 
#28
Opprinnelig skrevet av the-finalfantasy-fan@30.10.2004, 15.08
Kjøper den kanskje jeg..

Hvis du kunne solgt den uten lord of the rings spillet, og dermed satt ned prisen 150 spenn..

Hva sier du?
127162​
hehe det oser Mafakka av deg laaaaaaaaang vei... kommer og tar dæ!
 
#29
Opprinnelig skrevet av roy_nor@30.10.2004, 14.29
Er folk her helt fjerne eller? Ta en liten titt på "brukerens tilbake mld" og sjekk ut hva de skriver om agent_47 der... INGEN BURDE FORSKUDDSBETALE\BYTTE NOE MED DENNE KAREN FOR SVINGENDE!!!

*skrek mannen da han skjønte at verden var i fare da store isflak løsnet på nordpolen..*
127139​
OK! greit det!! da sier jeg takk til deg! ahem! la meg forklare her: meg og roy_nor hadde en ganske mislykket handel, som da egentlig var min feil :svette: . det var en STOR misforståelse! dessuten ble alt ordnet til slutt! han fikk igjen alt han hadde sendt, og han burde være fornøyd nå! ikke la dere skremme, dere behøver ikke å forskuddsbetale hvis dere er reddde for å bli svindlet! sry for dette rotet med denne langsure snålingen...
 
#30
Opprinnelig skrevet av Dante+30.10.2004, 15.23-->
<!--QuoteBegin-roy_nor
@30.10.2004, 14.29
Er folk her helt fjerne eller? Ta en liten titt på "brukerens tilbake mld" og sjekk ut hva de skriver om agent_47 der... INGEN BURDE FORSKUDDSBETALE\BYTTE NOE MED DENNE KAREN FOR SVINGENDE!!!

*skrek mannen da han skjønte at verden var i fare da store isflak løsnet på nordpolen..*
127139​
Oi. Takker roy_nor! Hvis jeg da eventuelt skal kjøpe denne sender du den først agent 47, så betaler jeg :)
127176​
[/b]
det er i orden! skulle du gi 1000,-? isåfall behøver du ikke å være bekymret for å bli svindlet, sender gjerne pakken først jeg! har vi en deal?
 
#31
Du skulle nok vært litt raskere med det svaret, agent 47.
Kjøpte meg PsTwo i går, så da ble det svidd av rundt 1500,- så det må i såfall bli litt senere når jeg har fått litt penger igjen.
Så hvis du ikke har solgt den til da kan det være at jeg kjøper den, men jeg kan ikke love noe ;)
 
#32
Opprinnelig skrevet av Dante@02.11.2004, 15.57
Du skulle nok vært litt raskere med det svaret, agent 47.
Kjøpte meg PsTwo i går, så da ble det svidd av rundt 1500,- så det må i såfall bli litt senere når jeg har fått litt penger igjen.
Så hvis du ikke har solgt den til da kan det være at jeg kjøper den, men jeg kan ikke love noe ;)
128764​
selger den til "the finalfantasy fan", nå...
kanskje du har lyst på noe annet...?
 
#33
Tja... Jeg så at du hadde en GameBoy-SP med Golden Sun, riktig nok i et annet emne, men hvis du fremdeles har det er jeg litt interessert i det :)
Kunne muligens byttet det mot endel Ps2-spill?
 
#35
Opprinnelig skrevet av eivind2k@11.10.2004, 20.36
hmm, de selger en ny gc til 1300 på el kjøp...
115549​
Det kan ikke stemme.Prisen på GC er så lav nå at det er rene gi-bort prisen.
Alle de som ikke har en GC.Kjøp det nå! :p :D
 
#36
Dante:
for SP-en skal jeg ha 500,- og med Golden Sun-et (som er i så dårlig stand at jeg har for dårlig samvittighet til å selge!) skal jeg ha 600,-

roy_nor:
er det ikke du som gjør alt for at ingen skal handle med meg!? uansett... det eneste spillet i segnaturen min som faktisk virket littegranne gøy var final fantasy X-2, men har hørt at det er et jentespill, OG sett det, så jeg tror jeg står over! sry!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.