Månedens beste spill - september 2011, avsteming!

Månedens beste spill - september 2011

• Bloodrayne Betrayal

Stemmer: 0 0,0%
  • Starfox 64 3d

• El Shaddai

• Re-utgivelsen av Super Mario Land 2 til 3DS

• Burnout Crash

• NHL 12

• Railworks 3: Train Simulator 2012

• Totalt antall stemmer
    14
  • Avstemningen er stengt .

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ooooops!

Skjedde så mye action i september at jeg beklageligvis glemte litt månedens beste spill men det er inget problem!

Nominer de beste titlene som kom ut i september så slenges det opp en avstemningen i god tid før dere trenger å tenke på nominasjoner til oktober!

Igjen sorry folkens, men nominer i vei spill utgitt i årets beste måned (september) om dere har spilt noe kult! Blir det NHL12, Madden 12 eller FIFA 12?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Migh&Magic: He... nei det er ikke ute enda. Hva kom ut denne måneden igjen?

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Bloodrayne Betrayal
Dead Island
Resistance 3
warhammer 40k: space marine
Starfox 64 3d

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Om jeg er helt tom på hva som kom ut bruker jeg denne oversikten. Tør ikke garantere for noe som helst da jeg ikke følger nøye med på utgivelsesdatoer lenger men den skal være oppdatert og riktig!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Champion Jockey må vinne ellers er det ingen rettferdighet i verden. Nei, ja, jeg nominerer The Binding of Isaac siden det er en bra spille. Kom noe annet rusk jeg ville spille i september også (El Shaddai, Starfox osv.), men :penga: satte en stopper for det. Kommer sterkere tilbake når det blir mer i lønningsposen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Trenger ikke så mye i påsan for El Shaddai, for Zavvi selger det til 170 spenn til 360 og PS3.

Det er ikke skimlinks

Lodin

Der Waaaah
Siden Dead Island, Sphess Mehrine og Svinebinding av Isaac er nominert nominerer jeg... re-utgivelsen av Super Mario Land 2 til 3DS. :p

Kleevah

Livsfarlig amatør
Trackmania 2 er nok min favvis fra september.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den detaljen der var det faktisk bare du som la merke til, den tenkte jeg ikke over selv engang..

EDIT: Jeg måtte se over posten tre ganger for å finne ut hva du mente.

Warhammer 40.000: Space Marine, fordi det eide som pokker å drepe orcer.

Ico og Skyggen av no Kollossings høy definisjons samling

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
No flere nominasjonings er lov, ja? Isåfall: Burnout Crash. Bare spill trialen så skjønner du hvorfor.