Månedens medlem, mars

Sancti

Terrorkatt
#1
Vi gratulerer sagosen!



Sagosen har lusket rundt på forumet siden april 2008, og selv om han har blitt lagt merke til før har han utmerket seg denne måneden. Det er ikke så mange som gidder å starte nyhetstråder, men sagosen har gjort det i mars. To ganger.
Når han ikke poster bilder av familien sin, prøver han å selge eller kjøpe ting på KSB-forumet. Av og til bare gir han bort ting i Gis Bort-tråden som han startet i fjor.

Sagosen postet 55 innlegg i mars, og andelen konstruktive innlegg vs. bæsj må sies å være betraktelig høyere enn hos gjennomsnittet. Hvis du er nysgjerrig kan du ta en titt på hva han synes om musikken til nirvana (spillegalmedlemmet, ikke bandet til han derre Kurt). sagosen lager forresten musikk selv også.

Sist men ikke minst er han det første Spillegalmedlemmet til å invitere andre SG-ere med på nesten-gratis flyreiser for å kunne gjøre video reviews ombord. Her har han lagt lista høyt for neste måneds medlem, vi venter spent på å se hva slags offergaver dere har tenkt å bringe oss for å overgå dette.

Sagosen får en liten oppmerksomhet i posten, og om litt kommer det opp en wall of fame hvor navnet hans forhåpentligvis blir stående til internett brenner ned.

Ledelsen takker for initiativet.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Go sagosen! Du hooker ikke tilfeldigvis billige billetter til vanlige, ikke-kvinnebedårendeutlending SG-ere?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#5
#6
Aww.. Glade Kristian (meg) ble glad!
Tusen takk, Sancti! Spent på overraskelsen, spesielt siden eg veit du er i stand til å produsere innen nøkkelringverdenen! For å feire dette skal eg skifte avatar i morgen.

Og Martin, det kan bli vanskelig å spandere billigbilletter til folk, ettersom det per plagsomme regler kun er lov til å gi bort billigbilletter til dei som reiser sammen med meg. Skal til Bergen på mandags ettermiddag btw, så den som vil være med får slenge seg på! Så lenge det ikkje blir for mange, så klart!

Og btw, billige spillanmeldelsefilmflybilletter skaffer eg berre fordi eg er PR-kåt og vil snakke på film!
Kjedelig å mekke sånt sjølv på jutub. :D
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#7
:D

Er dette forresten en ny greie her, månedens medlem? Eller var dette bare noe spontant dere kom med fordi sagosen rett og slett eier?
 

Sancti

Terrorkatt
#8
Det er nytt, med ny kåring hver måned. :)
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#9
Hurra for SA-Gossen!