Månedens spill, april 2011 (avstemning)

Månedens spill for april 2011?

  • Portal 2

    Stemmer: 23 76,7%
  • Mortal Kombat

    Stemmer: 3 10,0%
  • Ar Tonelico Qoga

    Stemmer: 1 3,3%
  • Dynasty Warriors 7

    Stemmer: 2 6,7%

  • Totalt antall stemmer
    30

Endre

Ødela forumet
#1
Syv dager ut i den nye måneden er det nok på god tid å begynne nomineringen av månedens spill for april. Som dere sikkert har lagt merke til har jeg tatt over stafettpinnen for Justin, men ting vil foregå på samme måte. Nominer spill med lanseringsdato i april i tråden, så slenger jeg opp en avstemning i starten av mai. Usikker på hvilke spill som kommer ut denne måneden? Ta en titt her eller eventuelt her (iOS), eller søk litt rundt på nettet for obskure greier som kommer ut i disse dager.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#5
Jeg nominerer Ar Tonelico Qoga (aka. treern) som jeg sikkert er den eneste her som kommer til å spille...

 

Endre

Ødela forumet
#8
Til tross for at nominasjonene var få skal vi kåre månedens spill også for april. En liten forandring i denne avstemningsrunden er at det hele foregår i Spilldiskusjon og -nyheter, nettopp fordi det var så få som stemte forrige gang. Misfornøyd med alternativene? Da må du i hvert fall nominere spill for mai!

CyberK: Det kommer visst ikke før august.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#9
Jeg får vel støtte oppom min egen nominasjon her da. Portal 2 var seff overlegent, men jeg tviler litt på at det blir underrepresentert på denne pollen...
 
#10
At portal 2 ikke får 100% sier vel litt om hvor dette forumet er i livet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#11
Det er jeg. Det er jeg som stemmer Dynasty Warriors 7 uten å ha spilt det ennå. (Eller Portal 2)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#14
Selv om jeg er enig i at Portal 2 er det beste spillet i april, og mest sannsynelig hele år, kan jeg ikke la Mortal Kombat falle bak noen andre C-spill.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#15
Portal Combat 2 hadde stilt sterkt selv i en tiårsavstemning. Gleder meg som satan til DLC.