Månedens spill, mai 2011 (avstemning)

Månedens spill, mai 2011


  • Totalt antall stemmer
    25
  • Avstemningen er stengt .

Endre

Ødela forumet
#1
Det er på tide å nominere månedens spill for mai, og her er det faktisk litt å velge mellom. Hva med for eksempel L.A. Noire?


(også til PS3)

Eller hva med F.E.A.R. 3?


(også til PS3 og 360)

Eller hvorfor ikke Brink?


(også til PS3 og 360)

Eller hva med noen av disse, som jeg ikke gidder å legge ut coveret til? Skriv hva du tror blir det beste spillet i mai, eller vent helt til slutten av måneden når du har testa det som kom ut og vet hva som er best. Nominasjonsrunden foregår helt frem til starten av juni, så lager jeg en avstemning.

P.S. Hvis du fant denne tråden i Spilldiskusjon og -nyheter og aldri har sett maken, så behøver du egentlig bare vite at vi vanligvis gjennomfører en kåring for månedens spill i en egen, litt bortgjemt underkategori, men nå gjør vi et forsøk på å ha den i vår mest prominente spillkategori!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#2
Det er første mai og vi skal begynne å nominere månedens beste spill allerede før de har kommet ut?
 

Endre

Ødela forumet
#3
Som jeg skrev blir tråden oppe helt til begynnelsen av juni, så det er ikke noe i veien for å bare legge inn nominasjoner etter hvert som spillene blir gitt ut. Samtidig innrømmer jeg gjerne at det hovedsaklig handlet om logistikken da jeg lagde tråden så tidlig (les: det passet bra for meg :)).

Alternativet blir eventuelt å lage nominasjonstråden når måneden er over, og så ta avstemningen fortløpende. Det er ikke noe problem for meg, jeg fikk bare inntrykk av at Filip hadde tatt i mot nominasjoner laget tråden før spillene var ute tidligere, og at det hadde fungert.

Redigert: Jeg antar at Filip tenkte som så at det var greit å ha tråden ute i god tid, slik at folk bare kunne legge inn nominasjoner fortløpende, og at man ikke ble nødt til å se tilbake på forrige måned og spillene man spilte da, når man skal nominere. Så kan man også bruke tråden for å sjekke ut hvilke spill som faktisk kommer ut den måneden, så det er ikke helt meningsløst?
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Så lenge folk får mulighet til å spille før de nominerer er alt gulle godt. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Skal gi dere et lite hint om hvilket spill jeg ser mest fram til i mai, se om dere klarer å få det med dere.



Nå var jeg ganske subtil her, altså, skjønner hvis ingen får det med seg for å si det sånn.

Men ja, The Witcher 2 kommer til å eie ellers spiser jeg hatten min. Etter at jeg har kjøpt meg en hatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#8
Det er en grunn til at det spillet der ikke var med på lista denne måneden, og det er ikke fordi ingen her har testa det for å si det sånn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Da er jeg enig.

For å utdype litt så testa jeg det og det forsvant rimelig fort fra harddisken for å si det sånn.
 

Lodin

Der Waaaah
#12


Bare det at jeg dreit i Minecraft 1.6 utover å teste de nye greiene gjør at dette fortjener en liten nominasjon. Det er bare for mesterrasen såklart, ikke engang møkk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Da har vi Witcher 2, Dirt 3, LA Noire, Terraria og Garhasp : The monsterslayer. No love for Brink, F3AR (æsj for et navn) eller andre?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#18
Vet det er deilig med sommer men det er enda deiligere å stemme på beste spillet som kom i mai.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#20
Jeg skulle egentlig stemt LA Noire, men faen. Hadde det faktisk mer moro med With Fire and Sword denne måneden.