Macro's

#1
Macro:
Denne macro'en bruker jeg kun for å tagge mobs. Erstatter Arcane Shot med Serpent Sting etter lvl 10. DoT's er bedre enn burst attack for å meie ned flere grønne mobs samtidig med. Kan vel i grunn også brukes av andre klassetyper også når man bytter ut Arcane Shot med noe passende åpnings-ability for din klassetype. Gjerne noe instant og jeg tror er spesielt fint for tanks som Warriors og Feral Bears.

Tag&Switch-macro:

#show Arcane Shot
/targetenemy
/startattack
/cast Arcane Shot.

Jeg har dessverre vanskelig å lære mer avanserte macros. Conditionals hadde vært fint å lære seg å skrive til min egen måte å spillet klassen min i stedet for å måtte kopiere fra ekspertene og ikke skjønne ei dritt hvorfor akkurat det går fint når jeg bruker macro'ene deres, mens det jeg prøver å omskrive fra den kopierte macro'en ikke fungerer for meg.

Som huntard trenger jeg forståelse av avansert macro siden det ville ha ha gjort det mer oversiktelig. ---------------- Now playing: Wayne Fontana & The Mindbenders - [100 Forgotten Sixties Classics Disc 3 #08] The Game Of Love [foobar2000 v1.1.1] via FoxyTunes