[Til salgs] MadCatz SFIV TE + Hori stikker til salgs!!

#1
Hallo godtfolk!


Jeg har mange arkadestikker jeg skal selge. Hadde tilsammen 7 stikker til salgs og har nå solgt 4 av de. Har altså fortsatt 3 igjen for de som er interessert i å gjøre et skikkelig kupp! Alle stikkene er til PS3, én av dem går til PC i tillegg.

Det gikk nesten sport i å kjøpe stikker og jeg begynte å samle på de. Har brukt de veldig lite for å teste de, så har de ligget i orginalesken siden dengang. Logisk -jo flere stikker man har, jo mindre spiller man på hver av de. Nå har jeg verken plass eller noe særlig lyst til å la de ligge og samle støv. Bedre å selge til noen som vil bruke de!


Husk, jeg gir alltid 100% fornøyd eller alle pengene dine tilbake-garanti. Så dette må absolutt kunne betegnes som et trygt kjøp! Ingen har noensinne klaget til nå.


Jeg har mange forskjellige stikker, spørs hva du vil ha og hvordan du spiller. Jeg har både:


1. Den orginale MadCatz SFIV TE stikka - Den beste som noengang er laget! Full Sanwa, lang ledning, eget kompartement som ledningen kan legges inni, startknapper foran så man ikke treffer de ved uhell, turbosettinger osv.

2. MadCatz SFIV TE Round 2 stikka - Helt 100% identisk med nr.1 bortsett fra fargen.

3. MadCatz SSIV TE 'S' Edition - identisk innmat som nr. 1 og 2, men er bittelitt tyngre, samt noe mindre bred. Har ikke de ekstra kantene på sidene, ellers helt lik med tanke på ledning, turbo, knapper etc.

4. HORI Real Arcade PRO 3, Sanwa-Edition - Full Sanwa. Topp-plate i metall, ellers er resten av stikka i en helsvøpt plast, uten noen skarpe kanter. Funker på PC'er. Har ingen kompartement for ledning slik MadCatz TE, har start- og selectknapper på topp-platen, men det er aldri noe problem. Har samme turbosetting som MadCatz TE.


Av disse vil HORI stikka også funke på alle PC'er uten noen problem. MadCatz sine stikker funker på noen PC'er, da MÅ de ha Intel chipset hovedkort. MadCatz stikkene funker ikke med NVIDIA chipset (ingen versjoner av nForce). Det finnes også adaptere og slikt, men det blir bare styr å skaffe. Det går nemlig an å bruke PCI USB kort med VIA chipset. Men jeg personlig syns dette blir mye styr. Er du helt avhengig av PC-gaming er nok HORI Real Arcade PRO 3 Sanwa-edtion tryggeste valget.

Sånn ellers er modding av stikka avhengig av hvilke spill du spiller mest. Vil du ha firkantet restrictor gate? Dvs lettere for å treffe hjørner? Eller vil du ha åttekantet eller sirkulær restrictor gate, dvs lettere for å gjøre kvart- og halvsirkelbevegelser? Egentlig er alt avhengig av hva du øver med selvsagt. Dessuten har jeg også Seimitsu knapper. Sanwa knapper er velkjent for å være veldig ømfintlige. De fyrer av bare man svever over de med fingrene. Jeg liker å hvile fingrene mine på knappene så Seimitsu-knapper egner seg best til det. Igjen er dette en personlig smaksak og øvelsesgreie. I tillegg har jeg både standard Sanwa 35 mm ball-top eller en litt større 45 mm ball-top hvis man foretrekker det. Jeg har store hender og liker best 45 mm ball-top, men det avhenger igjen av hva man øver mest med, og hvordan man liker å holde selve joystikken.

Som du ser har du litt å velge mellom.. hvis du ikke har noen spesiell preferanse enda anbefaler jeg at du i første omgang holder deg til standard fabrikk-innstillinger. Det passer nok for de fleste spill og 'holde-metodene'.


Når det gjelder prisen, kostet de fleste stikkene rundt 1400 - 1500 kr, men med porto for frakt og toll og moms og slikt kom de på 1600-1700 kr.

Jeg selger de for kun kr 1000,- pr stk. Husk at porto for frakt kommer i tillegg. Det er ca 170 kr for Norgespakken som kan spores i posten. Hvis du betaler forskudd på min konto kan vi runde ned totalprisen til 1150 kr. Hvis du vil ha pakken som postoppkrav kommer postens postoppkravgebyr på 74 kr i tillegg. Da blir prisen for porto 244 kr (170 + 74) og totalprisen for stikka blir altså 1244 kr.


Husk, alle stikkene kommer i orginal-innpakningen med min personlige ‘100% fornøyd eller pengene tilbake’-garanti! Det var dessverre ikke mulig å laste opp mer enn 5 bilder, men om dere lurer på noe kan dere gi meg email-adressen deres så kan jeg sende flere bilder og ytterligere detaljer dersom det er ønskelig.


Dere får ta kontakt via sms på 48121934. Førstemann til mølla!

a1.JPG
b1.JPG
c1.JPG
d1.JPG
f1.JPG
g1.JPG
h1.JPG
l1.JPG
m1.JPG
Vis vedlegget 651
 
#2
Nå begynner det å bli tomt her snart.

Solgte nå MadCatz Super StreetFighter IV "S" Edition stikka til PS3.

Av de opprinnelig 7 stikkene jeg hadde for salg er nå 5 av dem solgt. Disse 2 stikkene er igjen;

- Hori Real Arcade Pro 3, til PS3 og PC
- MadCatz StreetFighter IV TE, 'Round 2' Edition til PS3

I tillegg har jeg en helt flunkende ny StreetFighter X Tekken stikke til PS3 for salg også. Den er også full Sanwa og laget av MadCatz. Bare å google eller se her om du vil vite mer om stikka:

http://www.amazon.co.uk/Street-Figh..._4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1337174311&sr=1-4


Prisen er kr 1000 + frakt. 100% fornøyd eller pengene tilbake-garanti!
 
#3
Kan poste bilder hvis noen ønsker det, men det er plenty av info på nettet om den nye stikka.