Majestic XII er en realitet!

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#1
Jepp, da var vi i full rull, med lauget som skal ende alle laug. Så langt består vi av to krigslåser og en biskop.

Har du noe å melde om hvorvidt du har fått anus i gir eller ikke, eller om du vil skjelle oss ut for å ikke navngi oss "Spillegal" er dette tråden for deg. Selv har jeg ikke annet å nevne enn at Yeti er en glimrende rank-lager og at dere burde alle skynde dere og ha mest mulig moro med oss hele tiden, nå mens det er jul.

Tjobing!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
Hurra!

Vel, jeg er igang med warrioren min! Håper å møte noen som kan inv til guildet online snart!
Og jo, jeg ble litt engasjert, så levlet litt unna, men det er inget hinder! Liker bare å spille sosialt, så så fort jeg kommer meg fra start stedet til draenei, og møtt dere andre, synes jeg det er moro med whatever :)
 
#3
Jeg kommer inn å spiller så snart jeg får penger på kortet mitt (mest trolig idag). Har forresten fått rapportert at noen har stjelt nicket mitt, Slowpoke, og jeg blir da hetende Pjaskjin istedet!
 
#4
Formaterte nettop, kommer meg nok på i morra. Levler på folka nå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Level 6, snart 7 på guild leader (Guild Leader (Guild Leader (GUILD LEADER))), dvs. meg.

Sånn ellers, ranks er som så:
- Kakemann (lavest)
- Kake m. nonstop (vanlig medlem)
- Dreven kake (veteran)
- Peppergeneral (sånn offiser-ting)
- Bakemester (meg)

Takk til Karl som mekka laug og overlot tømmene til meg, forresten. :D

Edit: Logga inn nå bare for å fikse litt på lauget. Level 8. >_<
 
#6
Urr.. Siden folk er så godt i gang allerede, så kan jeg vel kanskje bruke paladinen min som er lvl 12 der.. Ellers så bruker jeg Gnome Magen som foreløpig er level 5 :p
 
#7
Skal skrive skrive litt oppgave skrive nå så kommer jeg vel online og hoier litt.
 
#8
Kan noen som kan invite komme seg online. Og hvorfor har ikke alle mulighet til å invite?
 
#9
Jeg er lvl 6 nå og lagde ny char, fortsatt priest dog, men går under navnet Kjøtt
 
#10
Lol jg er ful i mårra. Men altså jeg kommer til å spille litt. håerp tfill valle kmmer til å spille masee. Så vi elvler opp ilav ogh kommer oss til Dawedmisnies. Lol :Dk''

Men jeg er sikkert dritfloll nå. Menhv a jeg årøver ¨å sier er. :eek:plø. V løevkler litt mi mårra, iikke sant+ Sammen? Så drar vi sammen påqurst og faen o9kke sant!V :D
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
På en tirsdagskveld? :wth:

Selv ikke jeg synker så dypt. Her er det nok AA neste.
 
#13
Altsdå lol. ån har jeg drukki masse. men det er såmnn derrre RUSSEKVELd på en eller annen bar. :D

jge er ikke alkoholiek hah. Jeg drak k ikke helga dah fordi da jobba jeg. :<
 
#14
<Og . bare tull. Men altså, jaja. En sånn derre kompis tivnga meg til å spritfylla. Så jeg bare måtte. Så bare hold kjeft'ass :<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Det, mine venner, kommer helt an på hva slags medlem man er. :p
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Men noe sier meg at medlemmer med den muligheten foretrekker å la det stå for evigheten å le av. :angel: Ikke at det hadde gjort noe om de forbarmet seg, for jeg har allerede gjort meg flid med Prt Scr.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#20
Fylleposting har mange positive virkninger, så jeg liker å la det stå. Er ikke akkurat som om jeg selv har holdt meg for god til det heller. ^_^