[Multi] Make the galaxy great again: Mass Effect Andromeda

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#1
Det var Mass Effect N7-dagen i går. Her er coverene:



Og her er nyeste trailer:



Er vi no hype, eller har Bioware mistet all tillit på dette punktet?
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#2
Pros: ikke lenger rett/Galt, paragon/renegade, blå/rød dialog. Visstnok fokus på gråsoner og slikt nå.

Cons: Merker jeg har vansker for å bry meg om en story som atter går rundt grøten.

Dealbreaker: ingen jennifer hale.
 

demake

Seksuelt godteri
#3
Ingen Shep McManmeat? Ikke intr.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#6
Så dette har ingen av den samme typen tie-ins til de forrige spillene, hvor saven blir overført? Spilte de forrige på PS3, så hadde kanskje ikke hatt muligheten læll.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#7
Såvidt jeg vet har de ikke sagt noe om hvor lenge etter (evt før?) de forrige spillet skal foregå. De kunne jo laget en sånn greie som de gjorde før Dragon Age Inquisition hvis de ville.
 
#10
Såvidt jeg vet har de ikke sagt noe om hvor lenge etter (evt før?) de forrige spillet skal foregå. De kunne jo laget en sånn greie som de gjorde før Dragon Age Inquisition hvis de ville.
Visstnok etter ME2 og før ME3 i historien, men egentlig veldig lenge etter ME3. Fordi sleeper pods eller some shit. Viktig å unngå kontroversielle avslutninger på tidligere spill.
 
#11
Skal jo spille et nytt Mass Effect.
3 hadde store problemer, men var jo bra og hadde masse kule moments. Håper allikevel de skriver det slik de gjorde 2, som nesten føltes episode-basert med fokuset på crewet og ikke generisk dommedagTM.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Visstnok etter ME2 og før ME3 i historien, men egentlig veldig lenge etter ME3. Fordi sleeper pods eller some shit. Viktig å unngå kontroversielle avslutninger på tidligere spill.
Er ikke storyen at de sender et oppdagelsesskip gjennom en ny realy etter 2 og så slutter den å funke etter 3 så folka er stranda i en ukjent del av galaksen.
Eneste problemet jeg hadde med 3 var slutten og den ble bedre med patching pluss at alt DLCet hjalp en del. Gleder meg til dette.
Forøvrig har dem vistnok fjerna klassene nå kan man velge og vrake i skills og våpen man spesialiserer seg på. Får nå se om det er no særlig.
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Litt mer gameplay fra CES. Viser om ikke annet litt menyer også annonserte de at det kommer i mars.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
Genialt. Du kan betale EA for EA Access og få en 10-timers trial av spillet fem dager før det kommer ut. De eneste gærningene som betaler for det er fans som uansett er blind for alle feil spillet har, så de får masse gratis positiv presse.
 
#17
Er billigste pris 429 hos Komplett (evt 360kr hvis man kjøper nøkkel i utlanden)? Og hm, PS4 eller PC? Mass effect er jo ekstra fett med kontroller og sofa, men ser jo mye bedre ut på PC. Faen.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#19
Er billigste pris 429 hos Komplett (evt 360kr hvis man kjøper nøkkel i utlanden)? Og hm, PS4 eller PC? Mass effect er jo ekstra fett med kontroller og sofa, men ser jo mye bedre ut på PC. Faen.
Du kan jo fåkkings synce ps4 kontrolleren med blutooth på pcen i tillegg. Nå er det vel til og med native støtte for ds4 i steam? tar jeg feil?
 

Lodin

Der Waaaah
#20
De har vistnok endra det, men de forrige Mass Effectene var sinnsykt digg på PC når man hadde shortcuts til powers og kunne gi ordre on the fly. Å pause kampene er for babby.

Du kan jo fåkkings synce ps4 kontrolleren med blutooth på pcen i tillegg. Nå er det vel til og med native støtte for ds4 i steam? tar jeg feil?
Lol, ME3 har ikke støtte for gamepad på PC fordi EA.