Mange spill byttes/selges! (oppd. 6/8-05)

#23
ICO og sikkert noen av de ande spillene blir lagt ut på qxl i løpet av natten hvis ingen kommer med et greit tilbud i løpet av kvelden.
 
#24
Opprinnelig skrevet av Xevious@30.04.2005, 15.36
ICO og sikkert noen av de ande spillene blir lagt ut på qxl i løpet av natten hvis ingen kommer med et greit tilbud i løpet av kvelden.
213919​
svar på PM'en din man! du skulle sjekke om du så noe i lista mi som du ville bytte mot ICO
 
#25
:flau: Sorry Avskum!
Du har dessverre solgt eller byttet bort alt som var interessant på lista.
Men trenger penger nå så det blir nok qxl. Ser det er et eksemplar ute der nå som neste bud er på 340,- (og det eksemplaret er uten kunstkortene).
 
#27
Opprinnelig skrevet av Xevious@29.05.2005, 03.00
Har fortsatt ICO og bytte bort hvis noen kommer med et bra tilbud.
Kan også selge det.
227166​
c'mon man! ta en til titt på lista mi! Har lagt til Beyond good and evil 8.3 av10! på gamespot og 9 av 10 på IGN og har fortsatt undervurderte men utrolig artige Robo pit, Crash team racing og rouge trip til psx. Sjekka DVD lista? Kan jo bytte mer en én ting mot ico da.
 
#29
Avskum: Er ikke så veldig mye som frister kjempemye. Du vil ikke kjøpe det da? Kom med et bra bud.

Variabel: Eh...Beyblade hørtes ut som et spill jeg aldri kommer til å prøve, men du kan få kjøpe Cel Damage for 100,- + porto (jeg spanderer bobleplastkonvolutt).
 
#30
Final Fantasy X mot ICO?
 
#31
Beklager Freeman (og dere andre), jeg fikk et bedre tilbud
så nå er ICO byttet bort.
Men Freeman, er det noe annet på listen du kunne tenke deg å bytte mot FFX?
 
#33
Vis du er intresert i å bytte gammelt spill mot gammelt spil, kan jeg bytte PS2 spillene: LOTR: To tårn eller James bond agent under fire eller gta: vice city mot devil may cry?

-Edit-

Eller jeg kan bytte ett av de mot Golden eye 64, som jeg så du hadde i det andre emnet ditt.
 
#35
Opprinnelig skrevet av soppe+11.07.2005, 11.11-->
LOTR: To tårn eller James bond agent under fire eller gta: vice city mot devil may cry?
Eller Golden eye 64
241123​
[/b]
Har alle utenom LOTR og det har jeg ikke så lyst på, dessverre.


<!--QuoteBegin-Pyro
@11.07.2005, 15.00
Me want MK:DA. Bytte mot: Freedom Fighters, zoocube, evolution worlds, carmen san diego eller beach spikers? Alle spill er til gc.
241152​
Har ikke lyst på Zoocube, evolution har jeg, skal sjekke opp de andre spillene så sender jeg deg en PM