MapleStory Til nintendo DS?

#1
MapleStory.
Et gratis 2d sidescrolling MMOPRG spilt av folk rundt om i hele verden, ser nå ut til å være i sammarbeid med Nintendo for å få til en DS-utgave av det litt snodige spillet MapleStory.

Selv spiller jeg dette daglig, og har i lengere tider drømt om en ds-utgave, men at det skulle skje ville jeg aldri trodd.
Men så feil kan man ta.

Hvis dere lurer på hva maplestory er kan det sjekkes ut Her

Til PC er spillet helt gratis og får stadige store oppdateringer.

Jeg krysser hvertfall fingrene og håper på noe ny informasjon/bilder så fort som mulig.

Kilde
 
#5
Revan, dette er så typisk deg.
"Skjønner dere ingenting?"

Det er du som ikke skjønner noe her, netopp fordi du sikkert ikke engang har sjekket ut hva maple faktisk er.
Det er ikke et browser-basert spill (java, flash)
Man laster det ned til sin datamaskin (flere hundre MB) Installerer det og spiller.
Hjemmesiden deres er bare for å registere seg , lese nyeheter og slikt.
Det vil si at spillet kommer på et lite kort som alle andre DS-spill.
Hva det har med Opera browseren til ds å gjøre aner jeg ikke.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#7
Har spilt litt MapleStory og må si det fenget ganske bra. Jeg skjønte ikkke helt poenget med spillet så om noen har lyst kan de forklare. Jeg tror nok spillet vil passe perfekt til DS og jeg er nok rimelig sikker på at jeg hadde kjøpt det når det eventuelt kom.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#8
Ikke fanden om jeg kommer til å begynne å spille det på PC, men det så jo faktisk ganske appelerende ut. Kul grafisk stil, om ikke annet. Dessuten, jeg liker tanken bak et 2D MMO. Vi får nå sjå.
 
#9
SITAT(Grønn Zebra @ 11.06.2006, 09.43) 9277
Har spilt litt MapleStory og må si det fenget ganske bra. Jeg skjønte ikkke helt poenget med spillet så om noen har lyst kan de forklare. Jeg tror nok spillet vil passe perfekt til DS og jeg er nok rimelig sikker på at jeg hadde kjøpt det når det eventuelt kom.
[/b]
:eng101: Poenget i MS er å bli sterkere, få venner, gjøre quest og bli kjent. Akkurat som andre MMORPG, spillet har ikke noen slutt. Du kan spille, spille og spille i evigheter!

Og ja, spillet vil bli knall på DS! Grafikken vil helt sikkert bli uskillebar, eller bedre, og tanken med touch-screenen og alle mulighetene den gir til Ds... ah... :matt: