Mario Kart 8

#1
Det begynner å bli på tide med en tråd for MK8. :) Jeg har allerede spilt det i et par dager, og må si det er veldig kos. Litt mer utfyllende inntrykk kommer snart.

Jeg har satt opp en turnering for Spillegal som folk gjerne kan joine. Turneringsnummer 0315-2323-7165.
Vet ikke helt hvordan det egentlig funker, men det finner vi ut av. :)
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#2
Fy faen hvis dette er like vanskelig å få tak i på release som Donkej Kong.
Kroppen er fullstendig klar for Mario Kart i morgen.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#3
eShop? Der får du også 60 spenn avslag på MK8 hvis du har Super Mario Kart på WiiU-VCen (som tilfeldigvis også koster 60 spenn, aka du får det gratis).

Uansett ble det akkurat lagt ut for nedlastnings i sjappa, så her går det ned for fulle mugger nå.
 
Sist redigert:
#4
Pakken er sendt fra Oslo og på vei til Stavanger, men pga helligdag så ble jeg sannsynligvis royally fucked og sjansen er stor for at jeg ikke får pakken min idag men på mandag.

Da går jeg Postal :argh:
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Har holdt av en kopi som jeg skal hente etterpå, men får ikke tid til å sette meg ned med det før i begynnelsen av neste uke. Joiner så fort jeg har mulighet. :yoshi:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
@Ladybugs er så kul at hun henter spillet for meg selv om det er like før hun sprenger. I kveld skal det races!
 
#8
Vagla inn på eSjappa 12.05 i natt og lasta det ned iløpet av liten halvtime. Er lett med på turnering hvis tidspunkt og slikt passer!
 
#9
Hvorfor ikke bare kjøpe det i en butikk på slippdagen istedenfor å gamble med at det dukker opp i posten til riktig tid?
Med unntak av PS4 og Wii U så har jeg alltid dratt til butikken.
Men det ordna seg, maskinen har kommet og jeg rocker blå skjell innen 1 time.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Også her i utkant-Norge har man klart å skaffe seg spillet samt kontroller av typen pro. Får se om det blir tid til spillings i kveld, om ikke så blir det iallfall i morra.
 
#11
Har ikke mekka Nintendo konto enda, men maskinen er i hus. Så nå står 3 pro kontrollere + tablet kontrollen på lading.
Blir gjerne spilling i kveld. Men jeg har ingen mikrofon av noen slag, det har jeg glemt å kjøpe :argh:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#12
Gamepaden har mikrofon, men jeg vet ikke om spillet lar deg prate med folk.
 
#14
Javel, da er alt oppdatert osv. De som vil kan legge til IceColdNordic fordi jeg aner ikke hvordan dette MiiWii greiene fungerer og ikke orker jeg å finne ut av det akkurat nå. Nå vil jeg bare teste spill, tok jo lang tid å oppdatere tablet kontroll og deretter maskinen. Men satser på alt er gull og grønne skoger fra nå av.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Jesus kristus. Har peisa kjapt gjennom hele greia på 50 kubikk nå (jada jeg veit), og dette... vel, det er formtopp for Mario Kart-serien iallfall. Glær mæ til å teste MP i morra, litt derfor jeg satt og låste opp baner nå.
 
#16
Har brukt en del timer i kveld/natt på Mario Kart og jeg er veldig fornøyd. Som Fetthesten her så prompa jeg meg igjennom så å si alle banene på 50cc for å orientere meg litt. Etterpå ble det online med en Xbox Live spillekompis fra statene og det fungerte ypperlig. Har ikke sett snurten av synlig lagg eller andre problemer. Begynner å få bittelitt mer dreisen på dette her. Savnet party chat istedetfor In-game voice chat, men det ordna vi lett med å kjøre teamspeak på mobilen. Er nok på i morgen for de som er game.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#18
Koser meg også fælt med dette gitt. Har fått gull på alle 50 og 100cc cupsa nå, og tror jeg har fått låst opp alle racerne (med mindre det er noe 150cc ekslusive greier). Ble også en god del runder med lokal MP i går kveld, og det virker som om myntene fra alle spillerne teller for unlocks, så det kan anbefales hvis man vil prøve å få tak i alle delene litt kjappere.

Ellers kan den registreringskoden fra e-sjappa fint brukes på en UK club-nintendo konto btw. Fikk koden til gratisspillet mitt der med en gang, og den aktiverte på den norske maskina mi uten problemer. Litt bedre enn å vente på Bergsala helt til september gitt...
 
#20
Ellers kan den registreringskoden fra e-sjappa fint brukes på en UK club-nintendo konto btw. Fikk koden til gratisspillet mitt der med en gang, og den aktiverte på den norske maskina mi uten problemer. Litt bedre enn å vente på Bergsala helt til september gitt...
Ingen ulemper med å gjøre dette heller ?
Er club nintendo noe jeg må registere meg på utenom eller har jeg allerede gjort dette gjennom menyer på Wii U ?