Mario på PC

T

Taijpei

Gjest
#1
Noen her som vet hvor man kan laste ned de gammle spillene til Super Mario? fikk så inndelig lyst til å spille det igjen... noen som, kan gi meg en link til hvor de spillene er=? :blink: ;)
 
F

Fanta Boy

Gjest
#2
Hadde det opå PC`n før jeg og :p.
Tror de klan ødelegge datan nå, hvis du laster det ned :unsure:
 
T

Taijpei

Gjest
#6
Må jeg bruker emulator? Æsj.. da gidder jeg ikke.. Roms suger. jeg har hørt at det finnes ett platform spill.. uten emulator
 
#7
Warez, everyone.. <_<

Og Super Mario spill er ikke vanskelige å finne, men hvorfor ikke emulator?

EDIT;
Hvis du har et antivirus-program, så kan (skal hvertfall) ingenting skje selv om du laster ned alt mulig rart :p
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Tull og tøys. Jeg har drevet ROM-side i mange år (klikk hjemmesidelinken min), og jeg har aldri vært borti no sånt. Unngå å laste ned ROMs fra fildelingsnettverk som KaZaA, så burde det gå greit.
 
M

maffakka

Gjest
#9
hvis jeg hadde vært deg hadde jeg heller spillt gba spillene istedenfor snes. de er mye bedre å lettere å ha med å gjøre og det er samme spillet. :)
 

SHDR

Gullmedlem
#10
Lavere oppløsning på GBA-versjonene, og det er gjerne enda styggere forsøk på pixel-interpolering ... noe som totalt sett gjør spillene vanskeligere å spille enn de allerede var, og tro meg ... det er en god del spill som er temmelig uvennlige i disse dager :) Dessuten flere knapper på SNES-kontrolleren, så mange spill har begrenset funksjonalitet da de er blitt portet til GBAen som ikke har fullt så mange taster.

At ROMs ødelegger eller kan knote opp PCen er jeg helt ukjent med, og jeg har drevet med ROMs siden 1999. Det er bare tøv.
 
#11
roms skader ikke pc'en <_<

btw: er ikke lov å snakke om slikt her....
finnes vell en flash verisjon av mario.
google.kåmm er din venn
 
#12
Opprinnelig skrevet av Taijpei@23.03.2004, 15.44
Må jeg bruker emulator? Æsj.. da gidder jeg ikke.. Roms suger. jeg har hørt at det finnes ett platform spill.. uten emulator
Jeg spilte en gang i tida et spill som het Mario is Missing på data.
Man var Luigi og løp rundt i en by, og skulle svare på spørsmål samle puslebiter, og til slutt finne Mario.
Husker det som morsomt, men det var lenge siden :D
Tror Mario Bros. 1 også finnes til PC en en eller annen (eller mange) former...
 
#13
Opprinnelig skrevet av kaldt@31.03.2004, 11.01
Jeg spilte en gang i tida et spill som het Mario is Missing på data.
Man var Luigi og løp rundt i en by, og skulle svare på spørsmål samle puslebiter, og til slutt finne Mario.
Husker det som morsomt, men det var lenge siden :D
Spilte det på emulator for litt sia, og jeg må si at det var utrolig ensformig og langt, utenom spørsmåla da selvfølgelig. orket ikke å spille igjennom det, for å si det sånn. :yawn:
 
#14
Opprinnelig skrevet av Taijpei@23.03.2004, 15.44
Må jeg bruker emulator? Æsj.. da gidder jeg ikke.. Roms suger. jeg har hørt at det finnes ett platform spill.. uten emulator
Ja... Det er jo så veldig mye bedre med hjemmelagde ports :p