MARIO PARTAY!

#1
Fruen har fått dilla på mario-party spilla i det siste, så tenkte vi kunne gå til innkjøp av noen. Vi har eneren og toeren, men de er såpass like at det hadde vært tøft å prøve noe nyere.

GC-versjonene er jo umulige å få tak på i våre dager, og Wii-versjonen koster fortsatt en del mer enn det som er akutelt. Så, noen som har noen av de gamle spille liggende og slenge og kunne tenke seg å bli kvitt dem?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
ganon har jo skaffet seg alle i serien i det siste, så så altfor vanskelig kan det vel ikke være å finne GC-spillene.

PS: mikrofongreia er ganske jalla.
 
#3
Vel. GC er så utdatert nå at gamestoppene i sentrum kun har en håndfull spill hver til den, og på ebay er prisene rimelig utrivelige. Så tenkte å høre her.
 

ganon

The Boshy
#4
Har som buggz sier fått tak i alle, og må si at jeg brukte mye tid på å prøve få de til en billig penge, men akkurat de spilla her holder seg utrolig godt i pris. Mitt tips blir å krype til korset og punge ut ca 2-400 spillet hvis de er i god stand.Tror ikke de faller i verdi. Lykke til!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Har Mario Party 7 på GC. Er NTSC-versjonen, men om du får huka tak i en freeloader, så er alt gull
 
#7
Yey, konge! Hvor mye skal du ha for det? Solgte GC-en min, men har miksa litt på Wii-enn så jeg kan spille import Wii-spill. Har ikke fått sjekka om den kan spille import GC og, men skal teste det ut når jeg kommer hjem.

Edit: Har du den jalla mikrofongreia buggz nevnte også?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#8
Har ikke mikrofon-greia. Hva er fair for spillet? 100-lapp?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#10
Hadde ikke noe problemer med det. Er noen få minigames som krever det, men om du ikke har mic, så kommer ikke de greine heller. Sånn som jeg husker det, iallefall.
 
#11
Jeg ville helst ha hatt med mikrofonen, spillet fungerer uten som shinra sier, men for full spillopplevelse må man nesten ha en mic også. Og den fungerer helt greit, man må jo ha litt random elementer når man spiller marioparty, og ting blir ikke mer random enn med en gammel mic. Verdt det! Og om Wiien din ikke tar spillet så får du GC til en hundrings hvor som helst. Jeg fikk min gratis av en sjappe i statene! Riktig nok etter art jeg fortalte at jeg har mistet min US launch GC som jeg beatalte 4k for :**(
 
#12
Haha! Ja, skulle gjerne hatt den. Får satse på å skaffe 6-eren med mic etterhvert. Ser at man også kan kontrollere mic-spilla i menyene da. Spillet ditt fungerte forresten fett, Shinra. Takk for handelen!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#13
Glad ting fungerte som det skulle, mann! Rå bikkje, forresten!