Mario Party 8 [Wii]

Kilik

Lokal moderator
Ser ut til at det er opplest og vedtatt at dette er noe man bør holde seg unna med mindre man er ekstremt glad i kombinasjonen Mario og party...

IGN - 5.2
"The single-player game is like torture."

Gamespot - 6.5

1up - 5.5

Roll on number nine, eh...

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
"Good stuff, and by that we mean just the opposite." burde vel egentlig oppsumere alt. Nå er da Nintendo kjent for å melke ut ting det ser slår an, men i en såpass lite innovativ stil som Mario Party? Det må da gå an å utvikle det fremfor å bare spy dem ut i et forsøk på å drukne partyspillene til PS2.

D

Doctor Downs

Gjest
Neeeei :( Dette skulle liksom være rebooten av Mario Party som skulle få meg til å stoppe å spille både Wii Sports og Mario Party 4!

Nintendo :argh:

Det er vel mer Hudson :argh: - men ja, ser ut til at Nintendos "seal of quality" ikke betyr noe særlig lenger.

Skjønner ikke hvordan de klarer å rote til dette, forresten. Å lage gode partyspill er da en relativt enkel sak, i hvert fall så lenge man ikke prøver å være "nyskapende" og så lenge man husker å ha spilldesignkonseptene klart for seg.

Holder jeg en knapp på at tusenvis av spillutviklere fortsatt ikke skjønner seg på spill? Jeg gjør vel det. :)

Lodin

Der Waaaah
Meh. Mario Party har uansett alltid sugd ræv så dette kommer ikke som noen stor overaskelse. <_<
Er et nytt Raving Rabbids rett rundt hjørnet uansett.

Meh. Mario Party har uansett alltid sugd ræv så dette kommer ikke som noen stor overaskelse. <_<
Er et nytt Raving Rabbids rett rundt hjørnet uansett.
[/b]
Første Mario party var litt festlig da..eller var det 3'ern? Eller var det pokemon stadium mini games? :confused:

Alle Mario Party-spillene har god underholdningsverdi om en spiller med tre (eller fler) andre og alle er i riktig humør. Da forsvinner alle tanker om at så godt som alt som skjer utenfor minispillene er tilfeldig og man morer seg rett og slett. Jeg er ganske sikker på at det er tilfellet i det dette spillet også. Det scorer dårlig fordi det er det samme, så spørs det bare om det er det man vil ha eller ikke.