Mario Smash Football

#1
Så at der ikke var noen seriøse emner dedikert til dette spillet. Nå har riktignok ikke spillet vært så altfor lenge i butikkhyllene, men de som har kjøpt det har i allefall likt det. Etter min mening er dette spillet et meget godt partyspill, nok en gang seirer nintendo i denne sjangeren. Jeg og min kompis som da er hardbarka PC/xbox fan hadde flere timer moro med dette spillet idag. Tok en del cuper sammen og spilte en del grudge match (multiplayer). Spillet er i og for seg et meget enkelt spill, i og med at alle banene er bygget opp helt likt og poenget i spillet bare er å få ballen i mål. Likevell var dette spillet mer populært hos 2 av mine fotballinteresserte venner enn det siste Fifaspillet. Jeg gidder ikke videre i detalj om hva spillet går ut på, men det må kjøpes. Dette er etter min mening er spill man må ha i samlingen, og når minst like høyt opp som mariokart når det gjelder spillbarhet.

Dette emnet er da dedikert til diskusjon om spillet og alt som har med det å gjøre. Hiv gjerne inn dine rekorder og cupscores samt favorittspiller og bane (selv om sistnevnte kun har med utseende å gjøre.)

Her skal jeg redigere inn noen rekorder og slikt senere, så snart jeg får noen ;)