Mario Strikers Charged [Wii]

Kilik

Lokal moderator
For en gangs skyld ser det ut til at Nintendo ikke nedprioriterer Europa. Mario Strikers Charged
lanseres 25.mai. Det betyr at Europa går online før USA, som må vente til sommeren på de første onlinespillene.

SITAT
- There will be three types of matches: friendship, “regular”, and area specific matches. Area specific matches relate to the areas of the world, not the areas in the game. There will be a sort of “soccer season” sort of game, in which you earn points for matches you win. You have the chance to win achievements on this board, and your Mii will be shown through these boards to other online players[/b]
(GoNintendo)

Ingen detaljer om onlinesystemet, men mest sannsynlig vil det bruke friend codes som på DS.

Lodin

Der Waaaah
Blir vel og sansynligvis slik at man kan spille matcher mot tilfeldige motstandere, men da ikke har mulighet til å komunisere? Ellers høres jo onlinebiten rimlig proff ut.
Fotballspill er bare ikke min greie med mindre det er Sensi, men hvem vet. Kanskje Wiimoten revelusjonerer måten å spille på. :usikker:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mario Super Strikers var jo ikke akkurat et vanlig fotballspill, kan man si; følelsen jeg fikk av det var mer lik Tecmo World Cup på NES-en. Kjapt spill med grove taklinger og superangrep var stilen de kjørte der. Tror ikke Wii-oppfølgeren blir noe særlig annerledes.

Liker ikke fotballspill generelt jeg heller, men med mario frister det. Og online blir jo moro... håper bare man slipper å skrive inn alle vennekoder på nytt.

jeg er glad i fotball-spill å savner online spilling på min Wii så dette er jeg ikke noe tvil i om å kjøpe meg ^_^

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
SITAT(Yetipants @ 03.04.07, 13.25) 59395
Mario Super Strikers var jo ikke akkurat et vanlig fotballspill, kan man si; følelsen jeg fikk av det var mer lik Tecmo World Cup på NES-en. Kjapt spill med grove taklinger og superangrep var stilen de kjørte der. Tror ikke Wii-oppfølgeren blir noe særlig annerledes.
[/b]
:eng101: Nintendo World Cup, utviklet av Technos, er nok det du tenker på. Tecmo World Cup er et mer ordinært fotballspill... eller var det det som hadde rollespillelementer?

Lodin

Der Waaaah
Det rollespillet, Captain Tsubasa het ihvertfall Tecmo Cup Soccer Game i statene. Men ja, det er Nintendo World Cup Yeti tenker på. Kunio. :elsk:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hurra for at jeg er blitt gammal og grå og at barndommen min forsvinner fra hukommelsen som sand mellom fingrene. :hade:

Kilik

Lokal moderator
Og der var friend codes bekreftet:

SITAT
The game will use the usual Nintendo Wi-Fi Connection "Friend code" system, and will also offer random matches. These will be region-locked though, so you won't ever be randomly paired with an opponent in Australia, for example.[/b]
En litt bedre nyhet:
SITAT
Most excitingly, it will be possible for two players on a single Wii to play on the same team against two players on another Wii connected to the Nintendo Wi-Fi Connection network.[/b]

(Eurogamer)

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
X to tha treme!

Men sånn egentlig syntes jeg den tegnestilen var ganske tøff.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samme stil som i Super Mario Strikers, iallfall.

Tutankoopa

Ole (オーレ)
SITAT(Lodin @ 03.04.07, 12.57) 59386
Blir vel og sansynligvis slik at man kan spille matcher mot tilfeldige motstandere, men da ikke har mulighet til å komunisere? Ellers høres jo onlinebiten rimlig proff ut.
Fotballspill er bare ikke min greie med mindre det er Sensi, men hvem vet. Kanskje Wiimoten revelusjonerer måten å spille på. :usikker:
[/b]
Men så vidt jeg har lest er den eneste kommandoen som bruker 'moten takling. Ellers er det GameCube style. Stemmer det?

Lodin

Der Waaaah
Jødefrankrike har en 28 minutter lang sak om spillet. Heldigvis slipper man mye av kvekkinga deres siden det er en amerikansk Nintendofyr som prater. Ihvertfall masse ny info og introen på spillet er sinnsykt stilig.

Jeg kjenner at dette på en eller annen underlig måte kjennes tiltrekkende. Jeg prøvde aldri originalen eller Sega Soccer Slam mer enn en halvtime hver, og syntes ikke noe særlig om dem da, men jeg er så kåt på alt nytt og pent på Wii akkurat nå at dette nesten lukter av et kjøp.