Mark Rein intervju. GoW, UT3, og mods.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
http://interviews.teamxbox.com/xbox/1893/M...n-Interview/p1/

SITAT
I don’t think that’s any great secret that we would like to do [GoW] on PC, but for now it’s a 360 game. Eventually we’ll get around to a PC version. I just don’t know when.

(...)

We’re building a new platform for Unreal Tournament, and this is just the start of the new series, and I think people will be very, very happy with this game.[/b]
Hentet fra BeyondUnreal

Jeg er stor fan av Epic, og har god tro på at UT3 kommer til å bli et kvalitetsprodukt. De virker klar over at det ble gjort visse feil med UT2k3/4, og at mange av oss er spent på hvordan UT3 henter inspirasjon fra UT99.

Men så var det det å faktisk *kjøre* detta spillet på maskinen min, da...

Mark sa i et tidligere intervju at UT3 vil VM i scalable. Du trenger ikke noe syk gaming kasse for å være med på morroa. Samme går for Crysis og.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det er vel akkurat det som er én ting jeg er skeptisk på. Det hører man jo egentlig fra de fleste designere - at spillet kan skaleres ned til å kjøre på eldre rigger.

Jeg har egentlig ikke hatt så fælt god erfaring med det, det største problemet er rent polygon-messig. Uansett hvor små teksturene er og hvor mange speshal effekter man kan skru av, som i f.eks Oblivion og Supreme Commander, så er det fremdeles millioner av polygoner man ikke kan "bli kvitt", siden så få spill har skikkelig LoD-støtte.

Klart, det er jo fantastisk hvis UT3 har alt dette og man kan få det til å kjøre som smør på de fleste maskiner, men det er en ting jeg ikke vil tro før jeg får se det.

Jante

privileged CIS shitlord
HL2 var jo ganske skalerbart, så det er ingen tvil i at det kan fungere.