Mark Rein intervju. GoW, UT3, og mods.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#1
http://interviews.teamxbox.com/xbox/1893/M...n-Interview/p1/


SITAT
I don’t think that’s any great secret that we would like to do [GoW] on PC, but for now it’s a 360 game. Eventually we’ll get around to a PC version. I just don’t know when.

(...)

We’re building a new platform for Unreal Tournament, and this is just the start of the new series, and I think people will be very, very happy with this game.[/b]
Hentet fra BeyondUnreal


Jeg er stor fan av Epic, og har god tro på at UT3 kommer til å bli et kvalitetsprodukt. De virker klar over at det ble gjort visse feil med UT2k3/4, og at mange av oss er spent på hvordan UT3 henter inspirasjon fra UT99.

Men så var det det å faktisk *kjøre* detta spillet på maskinen min, da...
 
#2
Mark sa i et tidligere intervju at UT3 vil VM i scalable. Du trenger ikke noe syk gaming kasse for å være med på morroa. Samme går for Crysis og.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#3
Det er vel akkurat det som er én ting jeg er skeptisk på. Det hører man jo egentlig fra de fleste designere - at spillet kan skaleres ned til å kjøre på eldre rigger.

Jeg har egentlig ikke hatt så fælt god erfaring med det, det største problemet er rent polygon-messig. Uansett hvor små teksturene er og hvor mange speshal effekter man kan skru av, som i f.eks Oblivion og Supreme Commander, så er det fremdeles millioner av polygoner man ikke kan "bli kvitt", siden så få spill har skikkelig LoD-støtte.

Klart, det er jo fantastisk hvis UT3 har alt dette og man kan få det til å kjøre som smør på de fleste maskiner, men det er en ting jeg ikke vil tro før jeg får se det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
HL2 var jo ganske skalerbart, så det er ingen tvil i at det kan fungere.