Marskonkurranse - Avstemning

Hvem leverte det beste bidraget?

  • CyberK

    Stemmer: 14 35,0%
  • Mjau

    Stemmer: 14 35,0%
  • Thinaran

    Stemmer: 1 2,5%
  • Houseman

    Stemmer: 0 0,0%
  • justincase

    Stemmer: 1 2,5%
  • SirkusMartin

    Stemmer: 10 25,0%

  • Totalt antall stemmer
    40

Sancti

Terrorkatt
#1
Marskonkurransen er over, dere kan stemme frem vinneren her. Vi fikk inn 6 bidrag, og selv om jeg håpet på mange flere har i det minste kvaliteten vært høy. De to som sendte inn til første frist får ekstrapremie i posten, dere andre har noe å lære til neste gang. ;)

Bidragene finner dere under og dere velger selv hvilke kriterier dere vil stemme ut ifra, så begrunn gjerne med et innlegg. Hvilket bidrag er det best gjennomførte/mest kreative/når flest mennesker/gav mest lol? Vinneren får to spill og en devvede i posten!



CyberK:

CyberK skrev:


Som Sancti sa, så er det ikke størrelsen som teller. Derfor melder jeg meg på i konkurransen med mitt bidrag: The Revenge of the Scarlet Drama-Llama!

Ved å bruke den type skillz man kun kan tilegne seg ved å spille dataspill slik som Assasin's Creed, Metal Gear Solid, og det derre hacking-minigamet i Enter The Matrix, har vår mann identifisert svake punkt i Norges utdanningsinfrastruktur, infiltrert dem ved gunstige tidspunkt og spredd det drama-lamatiske budskap! (Vi beklager den utrolig dårlige kvaliteten på bildene, men sånn blir det når man skal stealthe rundt med mobilkamera og tidspress.)

Man kan jo spørre seg hva som er det beste stedet å plassere en plakat på? Veggen? Gulvet? Taket? Men så slo det vår mann: Hva med å teipe den fast til et såkalt dokumentkamera, et stykke teknologi som gir forelesere muligheten til å vise bøker o.l. på storskjerm til studentene i NTNUs største og mest velutstyrte forelesningssaler?

Som tenkt, så gjort.



Dette er altså et dokumentkamera, et ypperlig sted å feste plakater på. (Merk det stilige navnet.)



Dette er NTNUs største auditorium i en fritime mellom forelesninger som typisk har et tresifret antall studenter.



Dette er en litt mer ordinær sal, men her blir i det minste budskapet hamret inn dobbelt så godt i den timen som snart vil starte.



Dette er NTNUs nest største sal, for tiden fylt opp med studenter som lærer seg grunnleggende programmering. Her måtte planen om å feste plakaten på dokumentkameraet droppes.



...Derfor ble den festet på den døren som vår mann erfaringsmessig vet at flest bruker for å komme ut siden den er nærmest friluft. (Ekstra shaky fordi faren for å bli fersket var såpass mye større!)

So there you go, jeg klarte å finne på noe vettugt innen tidsfristen.


Mjau:
Mjau skrev:
OKEI. Dere er kjedelige niggere som ikke steller i stand noe. Jeg hater dere.

Dette er meg.

Dagen før the grande event. Alt må sitte sammen og sjekk den utrolig lekre fonten.


Ka-ching! Her er den i all sin prakt. Maraj from Taj trosser snøstom sammen med sin sidekick "Big Dip" for å gi spillegal.no den beste reklamen.


OI! Den henger ikke helt riktig digg. Men Mjau fikser


Oversiktsbilde. Denne henger altså over E18 ved Frognerstranden i Oslo. Tipper et par ser den.


Og video hiddencam


Thinaran:

Thinaran skrev:
Low-effort er vel bedre enn ingen effort:



Houseman:

Houseman skrev:



justincase:
justincase skrev:
Ok da.



Tørke støv tørke støv lol



SirkusMartin:

SirkusMartin skrev:
NOOB IKKE SNAKK FØR DU VET NOE DUMME DRITT



Ja, nå har jeg bygd opp forventningene pent! Det er ikke så fantastisk bra, mest bare gøy. Det begynte med at jeg snekret de above mentioned lappene, som kan skues i all sin glory her:



Jeg er klar med kortene, har en fire-fem øl innabords, og smiler stygt. Hva kan gå galt?
(Ignorer det faktum at lyset får det til å se ut som et skikkelig jævlig neckbeard)



Så stakk vi på Neuf, nærmere bestemt Glassbaren, for det var det som holdt sent åpent. Dette var trynet mitt da vi kom frem:



Og dette var Marius':



Stusselig forsamling mennesker der, men jeg åpna pent ved å først gi en lapp til en gjeng alkiser som stirra surt på meg, og så dele ut til to karer som automatisk ble veldig gira (jeg tror samtalen de hadde som jeg avbrøt var veldig lite givende), og han ene prøvde atpåtil å bytte den inn i baren mot en gratis øl. Jeppjepp. Prøvde å gi en til bartøsa, hun kikka litt rart på meg, men tok til slutt imot. Stemningsbilde i det jeg kjøper den første kjipe ølen her:



Så ble det til at vi satt og tok noen øl og prata piss og jeg delte ut tilfeldig til de som gikk forbi bordet:

[yt]a2cqs8wbuQ0[/yt]
(komplett med en liten skål på slutten)

Jeg hadde satt meg ganske strategisk i og med at de fleste måtte forbi bordet vårt for å komme seg til øl eller dass, men bunka minka ikke urovekkende raskt akkurat. Jeg prøvde å slå ihjel tiden med ablegøyer som dette:

[yt]OXKBZ12Uir0[/yt]
("Han klarer jo ikke slikkepose!" "Han trenger ikke slikkepose!")

Men så begynte Marius å mase om det jeg alt hadde innsett: Jeg måtte begynne å oppsøke. Åpna småpent med noen karer som satt dypt i prat vedsidenav baren etter å ha dansa litt først:

[yt]-MDBEG-A0TY[/yt]

De var ikke overilt intersserte, som man kan se, men Eivind og Maraj redder øyeblikket med kveldens store vits: Leking av pakkis. Skjønnerueller? Så fulgte jeg glætt opp med å stikke bort til et par nyankomne i baren:

[yt]b6U2LFH_t2I[/yt]

Eivind bare å lø helt sykt jo du er gærn jo. Så ble vi enda litt mer påseila, og dro litt raske stemningsbilder av typen vi holder det ekte:



Faen, trenger mer hake, jo!



Så stakk jeg bort på nabobordet etter nøye utregninger på forhånd, Eivind er helt åpenbart fortsatt råimponert over skillsa mine:

[yt]fDlPzG_krFo[/yt]

"Ikke se for nøye på påskriften nå, ikke ta det så altfor personlig, stikk den i lomma og kikk på det imorgen..." "Hæhæ, spillegal, det kan jeg trenge RAHAHA." "Ja øh, ikke sånn spillegal, sånn TV-spill og sånn, jess, bare sjof det imorgen." Så vipper Marius kamera på hodet. Hue. Deretter fløy jeg litt rundt på bordene, og fant ut at det var jo en svær sal utafor baren med folk, så da ble tid for en episk run:

[yt]tIDBm8WQGuU[/yt]

"Hei faen spillegal å lø, har du spilt Left4Dead eller" "2-ern er best, spesielt når du dualwielder og er gangsta" også begynner jeg å gnøhe om hagler som det ultimate zombieavretningsverktøy, gudene vet, og så lett jogg til bordet der borte hvor Marius snur kameraet på huet igjen, de blir ganske begeistra for å se meg bortsett fra hun sure kjerringa som bare hva mener du dumme dritt. Så bråker det for mye til at dere hører hva som sies, men vi gnåler litt om AvP2 og at det ser bædæss ut også måtte jeg pisse selv om de var reluctant til å la meg gå. Ja, jeg er så jævla sjarmerende. Kort oppsummering på slutten av videoen som dere ser, før jeg måker inn på doen, aka der alt det stygge gikk ned. Først var det selvsagt viktig for meg å få etablert hvor deilig jeg er:



Så følger jeg opp, temmelig out there, med en liten opplysningvideo om hvordan man vasker hendene sine (på kebebnorsk) med en spesiell shout-out til vår alles kjære pakkis på slutten:

[yt]W2Krbrx-eBY[/yt]

Så bare husk på! Og ikke nok med det, Marius ender opp på gulvet fordi det er sånn man filmer tr00 pakkis, man må legge seg under vasken og filme, Eivind kommer inn og det blir bråk, og vi etablerer at Nilo - han er ikke pakkis en gang.

[yt]A880ecNzU5Q[/yt]

Bounsbilder fra seven:




Så dro vi til Marius, han snorka med en gang, jeg tok en pils til og så begynte jeg å gå hjem fire på natta, og klistra opp de gjenværende lappene der det måtte passe seg langs Bogstadveien og ved Bislett. Jepp jepp.
Avstemningen er åpen i 7 dager.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#4
Jøss, takk folkens.

Jeg driver selvsagt ikke på med sånn stemme-på-seg-selv-snusk, så jeg stemmer Cybban. Traff mange mennesker, og ikke minst mange riktige typer mennesker (NTNU-geeks). Og dramalamaen eier.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Siden Martin er en dick, stemte jeg på KyberKalle.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#6
Så stemmer jeg på Mjau så er det uavgjort!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#9
Nei, her er det vanskelig å avgjøre hvem jeg skal stemme på. Mjau har stort format og var den første som gadd å gjøre noe, Martin gjorde faktisk noe som krevde at han pratet med fremmede mennesker, og CyberK, vel, han er fyren jeg prater mest med i hele verden og det er grunn nok i seg selv.

Det får bli Mjau, siden vi er BFFs.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#11
:D Hva skjedde med den kak som hviska så ømt på tefelonen? Alt jeg ser er et tomt, hatende skall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#12
øh... Vi får se. Hva som skjer, mener jeg.
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Avstemningen er over i løpet av dagen og det er foreløpig uavgjort mellom Mjau og CyberK. De som har lyst til å mene noe må gjøre det straks, hvis det stadig er uavgjort når pollen stenges blir det ekstraomgang.