Marskonkurransen - Finale

Hvem vinner?

  • Mjau

    Stemmer: 19 63,3%
  • CyberK

    Stemmer: 11 36,7%

  • Totalt antall stemmer
    30
  • Avstemningen er stengt .

Sancti

Terrorkatt
#1
Siden CyberK og Mjau lå på delt førsteplass da pollen stengte blir det ny avstemning.
Det er drittkjedelig, så fra og med neste gang kjører vi utfordring fremfor å stemme på nytt dersom det blir delt førsteplass, bare så dere er advart.

Denne gangen trenger dere bare trykke på pollen en gang til, og det gjelder særlig dere som sløste stemmene deres på SirkusMartin eller noen av de andre som ikke er CyberK og Mjau. Dere har fem dager på dere, STEM SÅ VI KAN FÅ EN VINNER PLZ!

Bidragene er her, hvis du har glemt dem alt.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#5
Selv om Martin hadde det klart beste bidraget in terms of lulz, så var Mjau den første som efforta skikkelig. Stemmer derfor på ham i denne "finale"-greia.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#7
Shit man, jeg blir knust! :(

(Da hjelper det jo ikke at jeg også stemte nettpus.)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#8
Mjau hadde moar effort, men CyberK hadde den beste ideen og skapte mer lulz blant dem som så verket hans, i tillegg til å treffe flere potensielle nye medlemmer i riktig målgruppe (som var poenget med konkurransen, non?). Så her trenger vi en ny avstemning for å kåre riktig vinner!

Håper dette er ok!
 
#9
Stemte Mjau, pga effort og pga allegiance to the king, men du hadde vært neste i rekken, CyberK. <3
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Vi gratulerer Mjau med seieren! WOOOOOOOOOOOOOOH!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#11
:bounce::beer2::bow::strongbench::best::group::twothumbsup:

Gratulerer til bestemann!

(Meget god taper)
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#12
Jeg synes gode tapere er mer irriterende enn dårlige tapere.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#13
Da har du ikke vunnet over meg. Jeg er den værste taperen. Kjent for å få vinnere til å ønske at de tapte.

Broderneve til alle som ga sin røst til meg. I nid this.

EDIT: Can I pls NEED?