Marskonkurransen - VINN SPILL!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Sancti

Terrorkatt
#1
Ett år med dødtid får holde, vi er tilbake med konkurranser igjen! Denne gangen er det vinnerforslaget fra forrige konkurranse som skal på banen.
Konkurransen har to deler, og dette må du gjøre for å være med:


- Lag en plakat hvor det står Spillegal.no.
Det trenger ikke være noe mer enn et vanlig A4-ark du tegner eller skriver ut på, men det er selvsagt lov å dekorere hvis man ønsker. Skriften bør kunne leses på avstand, ellers er det ikke særlig god reklame for oss.

- Heng opp plakaten på det mest kreative stedet du kan komme på og ta bilde av det. Post bildet ditt i denne tråden og forklar hvor du har hengt den.
Det er meningen at folk skal kunne se den uten å lete, så inni bøttekottet på skolen og under bordet på McDonalds vil være mindre gode valg.


Konkurransen er åpen hele mars måned. Medlemmene stemmer over innsendte bidrag når konkurransen er over, og vi er ute etter det mest kreative stedet å henge den opp hvor den vil bli sett av så mange som mulig.

Oppsummert:
* Minimum plakatstørrelse er A4
* Frist for å poste bidrag i denne tråden: 1. april 00.01
* Ett bidrag per medlem



Kun aktive medlemmer får være med på avstemningen, det vil si at du ikke skal få alle vennene dine til å registrere seg kun for å stemme på deg. Det blir sett på som juks og kan resultere i diskvalifisering. Du må derimot gjerne invitere vennene dine til å registrere seg på forumet og bli med på konkurransen selv.
Vinneren får selvfølgelig premie i posten:

 
#2
hva er premien
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#4


Jeg mekket denne plakaten, nå må jeg bare finne på et kult sted å putte den. Hvis noen andre vil låne den er det fritt frem! (pdf her)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
TWITTER!

RAEG
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Skriv "dramalamaen" riktig først, så blire bra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Dramall-amaen.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#8
*Slå opp i ordbok*

Mahgawd, lama har bare en l på norsk!

*Skylde på at engelsk er førstespråket mitt*

*oppdatere pdf, drite i jpg*

Den andre skrivefeilen har selvsagt ingen unnskyldning.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#11
OKEI. Dere er kjedelige niggere som ikke steller i stand noe. Jeg hater dere.

Dette er meg.

Dagen før the grande event. Alt må sitte sammen og sjekk den utrolig lekre fonten.


Ka-ching! Her er den i all sin prakt. Maraj from Taj trosser snøstom sammen med sin sidekick "Big Dip" for å gi spillegal.no den beste reklamen.


OI! Den henger ikke helt riktig digg. Men Mjau fikser


Oversiktsbilde. Denne henger altså over E18 ved Frognerstranden i Oslo. Tipper et par ser den.


Og video hiddencam
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Dette, folkens ... er et prima eksempel på hvordan man gjør det.
Kudos!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Mjau, jeg overlesser deg med enorme mengder kred akkurat nå. Det der var eksepsjonelt!
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#18
Nei. La oss alle bare gi faen og pushe aviser hver morgen, resten av livet.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.