Mass Effect 2

Jante

privileged CIS shitlord
Da har den første teaser/traileren til Mass Effect 2 kommet. De av dere som ikke har spilt enern enda bør kanskje styre unna for å unngå spoilers og sånt.

Det er ikke så veldig mye å hente fra den annet enn at
Commander Shepard (som var hovedpersonen i det første spillet) muligens har blitt drept av den syntetiske rasen Geth
. Selv tviler jeg på at det er tilfelle, ihvertfall siden Bioware annonserte tidligere i uka at man kunne fortsette med sin gamle save fra enern. Hvis jeg skal spekulere så
åpner jo dette for at Shepards minne har blitt overført til en Geth, eller noe i den duren
.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Uff, det blir et langt år å vente.

Man skal jo ikke se bort i fra at det å overføre savegamet sitt ikke nødvendigvis betyr det samme som at man overfører og får spille karakteren sin. Selv skulle jeg tro det er mest sannsynlig at shepard bare er antatt (anntatt? antastet?) død. Virker ulogisk å ha en så stor utvikling i en liten trailer

Lodin

Der Waaaah
Hei folkens, har dere hørt at Shepard er dau i ME2 eller? Er det det dere driver å spoiler? Gidder ikke se teaseren fordi den kanskje har masse spoilere i seg. =D

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg var ikke sikker på om gether er spoilerverdige. Det er da ikke så navla vanskelig å lese gjennom spoilertagsene.

Jante

privileged CIS shitlord
Lodin: Prøvde vel egentlig bare å ikke være en dick.

Lodin

Der Waaaah
Hehe, regner med at når de allerede skriker ut om det i teaseren så vil hyrdens død være et viktig plotpoint.
Sånn ellers er min teroi at det bare er jug finni opp av myndigheten så alle tror man er utrydda og man kan gå undercover. Ikke første gang et Spectre bruker den metoden.