[Multi] Mass Effect 3 [360, PC, PS3, Phantom, Jaguar, Game & Watch, Brettspill]

#1
Jepp dere, Mass Effect 3 kommer ut i "holiday 2011" og det kommer til å bli fantastisk. Siden PS3-gutta nå får ME2-tråden for seg selv nærmest kan vi som vil prate litt om Mass Effect 3 gjøre det i denne tråden.

Jeg foreslår også at vi kjører på med å prate om det vi vil om storyen fra toern sånn at vi kan spekulere fritt uten å måtte bruke teite spoilertagger.

Og for de som ikke har sett den, her er teasern. Dette blir å eie så jævlig.

Jeg er spent på hvor mye de henter inn av ting man gjorde i enern og toern, og ikke minst hvilke folk som er med. Jeg ser for meg at Ashley/Kaiden gjør et gloriøst comeback som party member, mens enkelte av folka fra toern også er med videre. Garrus må selvfølgelig være med siden han er my #1 bro.

Sånn ellers håper jeg at de kanskje kan gjøre planetutforskning litt mer spennende enn i toern, bare ikke like ubrukelig som i det først. Et litt dypere våpensystem hadde kanskje også gjort seg uten at det blir like unødvendig rotete som i det første. For min del kan de liksågodt bare gjøre det helt likt ME2 og jeg kommer ikke til å klage siden den spillen eide alt.

Ser for meg at det blir mye drama og shit som går ned, og noen ganske drøye valg underveis. Og hvis de truer med at noen kan daue skal jeg ta det på alvor denne gangen og ikke tro det er som alle andre spill der sånne statements ikke betyr noe som helst. :)qq: RIP Mordin og Jack RIP :qq:)



Dette blir å eie!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Mordin og no Wrexings så blir jeg jævlig fornøyd vaffal. Hadde ikke sett traileren før nå, fikk umiddelbart veldig sterke Halo-vibber, men forhåpentligvis takler de romveseninvasjon på jorda bedre enn Bungie. Det ser unektelig ganske fett ut uansett. Planetutforskinga er jeg litt sånn meh til, de kan gjøre hva de vil bare de prøver å tenke over om tingene faktisk er morsomme og bedrive og ikke bare en jævla chore. Jepp jepp.
 

Lodin

Der Waaaah
#4
:eng: Spillen har unødvendig multiplayer som ingen i hele verden har bedt om og som de kommer til å bruke altfor mye tid på og ingen vil spille og kommer til å gjøre SPen bleh. Tror jeg ihvertfall. For det er sånn det alltid er.
 
#5
Hva i all verden skal man med MP i ME. Skal ikke bare slenge inn Kinect støtte mens de er igang da.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#6
Jeg kan se for meg at 3-player coop blir bra i og med at man alltid er et party på 3. Det hadde eid. Ordinær konkurransemessig multiplayer vil jeg ikke ha i mitt Mass Effect..
 
#8
Ser ikke hvordan coop i MEx skulle fungert, hele spillkonseptet bunner jo i å lage en helt basert på valgene du tar i spillen - skal man stemme over valgene man tar? Gå på tur? Skal en være hovedhelten?
Kunne fungert (for meg) på andre eller tredje spillings, men første gang vil jeg forme verden selv..?
 
#9
Jeg tipper en eller annen selvstendig greie, det er sikkert ikke coop i campaignen. Og uansett om det blir det kommer jeg ikke til å spille det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#10
inb4 ca. halvparten av achievementene i spillet er MP. :smugdog:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#11
Ser ikke hvordan coop i MEx skulle fungert, hele spillkonseptet bunner jo i å lage en helt basert på valgene du tar i spillen - skal man stemme over valgene man tar? Gå på tur? Skal en være hovedhelten?
Kunne fungert (for meg) på andre eller tredje spillings, men første gang vil jeg forme verden selv..?
Hosten spiller hovedfiguren, de inviterte spiller bifigurene. Blir ikke like artig for de andre, men jeg kan ikke se for meg en annen måte som blir bra. Jeg håper utviklerne kan bevise meg feil.
 
#13
Gamer.no har skrevet noen ord for de som ikke gadd å lese scansa fra Gameinformer.

Spillet starter visstnok med at Shepard er tilbake på jorden, hvor han er arrestert etter hendelsene i den nedlastbare utvidelsespakken Arrival for Mass Effect 2. Under rettsaken invaderes planeten av de utrivelige Reapers, som har vært fiendene i tidligere spill. Dermed kan Shepard rømme til romskipet Normandy, og forsøke å finne allierte.

Disse allierte skal inkludere tidligere kjenninger som Liara, Ashley/Kaiden, Garrus og James Sanders. Wrex, Mordin, Legion og Anderson dukker også opp, men det er ukjent om de blir med på laget eller ikke. Kjenner vi BioWare rett, kommer de til å avsløre flere allierte nærmere lansering – så dere Tali-fans trenger nok ikke å engste dere.

Det kan virke som BioWare har lyttet til litt av kritikken de fikk fra enkelte hold etter utgivelsen av Mass Effect 2, for ifølge sniktitten skal Mass Effect 3 ha sterkere og mer omfattende rollespillelementer. Dessuten skal det være mulig å modifisere våpen, og du skal få større frihet til å utvikle figurenes egenskaper.

Vi loves også flere avslutninger, og ditt valg av allierte skal kunne påvirke på hvordan spillet utvikler seg. Vi loves også større slagmarker og en mer manøvrerbar Shepard. Skytespillelementene skal også være bedre, og spillet skal generelt være vanskeligere enn forgjengeren.
Det fortelles også at vi ikke får noen kjøretøy i hovedspillet, og at scanningen av planeter vil vende tilbake i en svært modifisert form.
Blir. Å. Eie.
 
#14


Tidenes bodypaint!

Og hurra for mer omfattende rollespillelementer
 
#15
Så lenge Garrus er med er alt godt, ellers hadde det eid om Wrex også hadde dukket opp som party member igjen. Blir morsomt å se akkurat hvor mange ulike kombinasjoner av setups i storyen det kan være med alle variablene de kan importere fra ME1 og 2.
 
#18
Liara + Legion blir dream team. Hadde blitt. Kommer ikke til å skje. :ras:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#19
Spør du meg så trenger vi nesten ikke noen nye folk i ME3, men i og med at det er mulig å la ganske mange folk på laget daue trenger man kanskje litt påfyll hvis man har vært uforsiktig. Det bør vel egentlig ikke ha gått så lang tid fra ME2 til ME3 (og Shep har ikke daua på nytt), så laget bør ikke ha gått i oppløsning fra forrige gang.
 
#20
Ser for meg at de fleste av de som er med i ME3 kommer fra ME1 og ME2, med noen nye tryner for å gjøre ting litt mer interessant.

Håper Wrex er med som party member, Grunt var en ganske døll fyr.