Testa noen av disse her istad, og her kommer mine fantastisk innsiktsfulle og dyptpløyende omtaler.
Culture - Et spill hvor du dyrker blomster eller noe piss. Testa det ene av tre småspill, og det var like artig som muskelsvinn. Ja, og "Oi, du vant!"-skjermen fikk spillet til å hakke. Det som var på skjermen var en liten gresskledt klode, en stjernebakgrunn og et par hundre blomster. Bra jobba.
Dishwasher - Ganske artig beat 'em all, lettere (egentlig tyngre) inspirert av River City Ransom og Metal Slug og Alien Hominid og sånt. Eneste som var fjas var at det liksom ikke var så mye å finne på når man slåss, bare å mose på og hoppe unna litt når det blei krise. River City Ransom er fortsatt artig fordi man faktisk må kontre litt og bruke forskjellige teknikker for å få daska folk som har guarden oppe, og sånt var det lite av her. Det høres og ser pent ut, dog. Bygger de litt mer på spillet skal du se det blir stas.
Little Gamers - Drit.
Jelly Car - Grafikken og lyden aleine gjør dette verdt å prøve ut. Gameplayet på sin side er artig nok, det eneste problemet er at Action Supercross og Elasto Mania har gjort nesten akkurat det samme for mange herrans år siden. Jeg likte spesielt dårlig å se akkurat den samme "Hva skal du gjøre her, mon tro? Bare en måte å finne ut på: Prøv deg fram fnørti ganger!"-designen her som i de gamle traverne, det var liksom litt mer greit før. Noe annet som var maks skrot, var systemet som sjekka om bilen din ble ødelagt. Dette skjedde når bilen clippa gjennom andre objekter i spillet, eller når spillet følte for det. Dulta borti en blokk en gang, da var det instant game over. Føles mer som sløv programmering enn en spillmekanikk, egentlig.

Uansett, dette kan bli bra med litt mer koz. Og litt spillmekanikker som er litt nyere enn 1990. Plz.