Mercenaries 2

http://www.pandemicstudios.com/mercenaries/index.php

Mercenaries 2: World in Flames is a video game developed by Pandemic Studios and published by Riley Donnelly and Electronic Arts. It is the sequel to 2005's Mercenaries: Playground of Destruction and was released in the United States on August 31, 2008 and will be released in Europe on September 5, 2008. The game is set in Venezuela.

Ja, hva tror dere? Jeg digget eneren så meget og gleder meg stort til og sette meg ned og spille dette i kveld!

Go go go!

Lodin

Der Waaaah
Det har fått så som så anmeldelser, men det er for det meste pirk som at AIen er mongo og starten er litt treig. Virker som konsensusen er at det er mer av det samme bare med enda større eksplosjoner så jeg er ikke i tvil om at jeg skal ha det.
Det jeg derimot er i tvil om er om jeg plukker opp PC versjonen på fredag siden det virker som det er embargo på anmeldelser av den noe som ikke lover bra. Venter å ser hva folk sier siden Spore kommer på samme dag og hvis det er en middelmådig port plukker jeg det opp til 360 seinere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eurogamer sier at det er for enkelt, klønete designa og stygt. Tenker jeg lett står over dette.

Lodin

Der Waaaah
Enern var og for enkelt, klønete designa og stygt og det hindra ikke meg i å runne det to ganger. :p

Av hva jeg har sett er det likt eneren men med bedre grafikk og shizzle.

Så jeg tror jeg liker det uansett, men det er nok jeg som er ekstra positiv også siden jeg vil holde meg litt underholdt frem til: Left 4 Dead, Gears 2, Far Cry 2 osv.
Så jeg har en god positiv holdning til de fleste spill om dagen og prøver og suge til meg all glede i finner i det uansett om det har feil eller mangler.

Eneste jeg ikke klarte og gjøre dette med var Too Human, makan til uengasjerende historie og ubrukelig kontrolloppsett skal du....sikkert ikke lete så lenge etter men det var ille.

Fullførte det første spillet og syntes det var grei underholdning om ikke noe annet.
Alle sandkasse spill er fullstappa av feil.
Rundet nettopp Crackdown. Masse bugs, idiotisk latterlig kunstig intelligens på fiendene men allikevel så utrolig morsomt å gå beserk.

Det er nok her Mercenaries 2 glimrer. Og co-op er alltid gull :)

Eurogamer sier at det er for enkelt, klønete designa og stygt. Tenker jeg lett står over dette.
Eurogamer er ifølge Gamerankings de som har vært kjipest med karakterern også da.
78% er gjennomsnittskarakteren og Eurogamer gav 50%. Her har anmelderen muligens hatt en dårlig dag.

Javel, jeg syntes det var helt motsatt. PS3 varianten var fargeløs

Men lol, 360 er får sånne negre da. ps3 ftw.

Men ja, jeg ser ikke forskjell untatt fargene jeg, og det kan alltids stilles på til en grad.

Hm.

Tja, Det ser vel egentlig bare blurry og stygt ut på begge bildene.

Har spilt 360 versionen litt nå, og det er greit. ikke bra, men helt greit.

De første 60minuttene er passe ræva og rare, så åpner spillet seg og du kan kjøre rundt og finne på masse rart.

Jeg HATER dog det att fysikken er totalt megadårlig som i feks: jeg skyter en rakett på en fyr og han bare snur seg, legger seg ned og dør..WHAT? han burde da fly langt.
Og det er ikke ett hint av blod noe sted, noe som er for meg litt viktig. Man føler liksom ikke att man er i krig og skyter folk i trynet med hagle når det ikke kommer noe som helst reaksjon på skuddet annet enn "AU!".

Kontrollen er litt ubalansert og storyen er ganske retarded.

MEN, selvom det høres kjipt ut så går det faktisk ann og more seg med mercs 2.

Eksplosjonene er dritfine, og det er kjempemorro og bare ødelegge masse dritt, pluss att spillet visstnok er ganske kort og gamerpointsa kommer ganske easy.

På min ca 2timers spillerunde i kveld fikk jeg allerede 150Gs, og det var for og ta 3opprag og skyte noen bitches.

Lodin

Der Waaaah
Gjør de i det minste et forsøk på å forklare hvorfor Kina har invadert faens Venezuela? Eller er det bare at alle vil ohmnomnome olja der? :ler:

Jeg har ikke fått noe særlig forklaring enda, enn: "there are a bunch of dudes from different places and shit so just shoot and shit, yo know nigga"

Lodin

Der Waaaah
Testa Mercs demoen istad bare for å se og den er helt grei om altfor kort. For de som vil prøve anbefaler jeg å utsette både utplantinga av satelittdingsen og sprenginga av bygningen siden man fint kan gjøre begge deler på fem minutter. Gå heller rundt og kos deg litt og bruk for all del tankser og alle airstrikes man får utlevert.
Og sånn ellers er dette fortsatt grisefete saker. Sprengte en oljeplatform istad. Få ting er så imponerende som å sitte i jolla si femti meter unna og se hele skiten bli bombardert og kolapse majestetisk.

EDIT: Og ja Fractured var litt kjipt. Fysikkgreien var jævla fete, men det føltes aldri som om det gjorde spillet til no mer enn en Gears klone med folk fra Mass Effect.
Men dette er kanskje ikke rette tråden å slenge dritt om middelmådige spill som har gimmicker som muligens gjør det verdt å spille? :gnoh:

Lodin

Der Waaaah
Oh schnap!
Pandemic Studios will release the "Total Payback" update for Mercenaries 2: World in Flames on October 13th for Xbox Live and on October 20th for the PlayStation Network. This update will allow players to create even more chaos in the streets and hills of Venezuela, offering:
Cheats - Unlock the total-payback power of all weapons, vehicles and airstrikes in Mercenaries 2, as well as everyone's favorite: Infinite Ammo and Infinite Health
SIX New playable characters - From Blanco to Fiona, Ewan, Eva and more
Cross-region Co-Op multiplayer SUPPORT - Tear through Venezuela with friends from around the world
In addition to the "Total Payback" update, Pandemic will release the first Mercenaries 2: World in Flames Downloadable Content (DLC) in November.
Lurer på åssen DLC det blir? :tenke: