Merkelige greier..

#1
Dette skjer av og til hos meg.
Vet ikke om det har noen betydning for dere.. men tenkte det var greit å si ifra om;)
 

Lodin

Der Waaaah
#4
>_<

Hvor kommer i det hele tatt de IPene fra? Trudde det bare var sånne stygginger som meg som kunne se de. Er det noe du ikke har fortalt oss jappepusen?

EDIT: Fiksa litt på bildet jeg.
 
#6
Jeg savner IP-søk-funksjonen min sårt. den var søt. Men teite Sannti lar meg ikke få. Hvorfor har Cjap sånn!? :(
 
#9
Opprinnelig skrevet av Lodin@20.05.2005, 17.39
Kanskje fordi han trakk seg frivillig mens du fikk fyken? =D
223746​

Slemmen! NAZI!NAZI!NAZI!!!!! ... :flau:
 

Sancti

Terrorkatt
#10
Cjap har så vidt jeg vet rettigheter fordi han holder på med skin. Derfor IP-greiene.
 

Sancti

Terrorkatt
#12
Det er sjef-sjef Endre som ordner med hvem som lager skin, og også han som har gitt Cjap rettigheter. Derfor regner jeg med at det er derfor. Men jeg vet det jo ikke sikkert. Det kan hende Cjap har magiske IP-krefter.
 
#13
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.05.2005, 17.11
Det er sjef-sjef Endre som ordner med hvem som lager skin, og også han som har gitt Cjap rettigheter. Derfor regner jeg med at det er derfor. Men jeg vet det jo ikke sikkert. Det kan hende Cjap har magiske IP-krefter.
223773​
Det var en spøk da. Skjønner jo at du ikke er delegert alt av ansvar her på forumet.
 

Sancti

Terrorkatt
#14
Jeg har sittet til opp over ørene i eksamensarbeid den siste tiden, så jeg husker ikke hva "spøk" er lenger. :flau:


Når det gjelder de "merkelige greiene", så har jeg ikke sett noe lignende selv... men så bruker jeg verken Opera eller Spillegal Classic, så det har vel kanskje noe med det å gjøre. Noen andre som får det i andre browsere/skin?
 
#15
Opprinnelig skrevet av Sancti@20.05.2005, 17.00
Cjap har så vidt jeg vet rettigheter fordi han holder på med skin. Derfor IP-greiene.
223760​
er det ikke fordi han modererer den skjulte CS-delen av forumet, for de som er med i spillegal's CS klan?

syns jeg husker at han hadde noen spesielle rettigheter p.g.a. det.
 

Sancti

Terrorkatt
#16
Ja, det og. :flau:
Man kan ikke huske alt... Jeg ser ikke den delen av forumet, så jeg tenker egentlig ikke over at den finnes.
 
#17
Over til hva som kan være problemet.. Opera?

De gangene jeg har brukt Firefox og IE på alle mulig forum har jeg aldri opplevd noe slikt.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Det virker som om bildefilene har blitt blandet på en eller annen måte. Høyreklikk på bildene og kopier adressene, Cjap.
 
#19
Hva faen skjer med galleriet, egentlig?