[Ønskes kjøpt] Metal Gear Solid The Twin Snakes

#21
Du kan kjøpe mitt for den summen. Må bare dobbelsjekke at det ikke er noe tull der. Ser ikke for meg at jeg noen gang kommer til å koble opp GameCuben igjen.
Deal! Send meg PM med ditt kontonr!
 
#23
Dette bildet er dedikert til alle dere Ally-haters og som ikke ville selge meg The Twin Snakes.



Nå skal jeg kose meg skikkelig med dette spillet! Hører dere - kose meg skikkelig!!!!
 
#25
Jeg koste meg skikkelig med det spillet til venstre der. Jeg er den som ulocket, og så runnet, alle banene og cupene på høyeste vanskelighetsgrad. F-Zero GX eier så jævlig.
Men gjorde du det med samtlige karakterer slik at du fikk de minuttlange vidoene, for det gjorde nemlig jeg:p F-Zero GX eier så jævlig X2.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#26
Buggz skrev:
Jeg koste meg skikkelig med det spillet til venstre der. Jeg er den som ulocket, og så runnet, alle banene og cupene på høyeste vanskelighetsgrad. F-Zero GX eier så jævlig.
Jeg spleisa på det med shdr. Har aldri spilt det siden den kvelden da vi tok det med hjem til han. :(
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#27
Agradula skrev:
Jeg spleisa på det med shdr. Har aldri spilt det siden den kvelden da vi tok det med hjem til han. :(
Vedder på at han tok det med til ~utlandet~, rammet det inn, og ler høyt og ondt mens han gnikker seg i henda hver kveld han skuler opp på spiller