MGS 1, 2 & 3 på Xbox360 (Fake)

Kan ikke si noe annet enn at det strammet seg godt i buksene da jeg leste dette før idag:

OSAKA - Konami Digital Entertainment - Japan, a division of Konami Digital Entertainment, Inc., today announced a new, exclusive for the Xbox 360 gameconsole, development team will be formed inside Konami Corporation. On January 11, 2007, Konami Corporation merged and consolidated its group companies. Accordingly, former Konami Computer Entertainment Japan East Team, lead by creator Hideo Kojima (Corporate Officer, Konami Corporation), embarks on a new era as "Kojima X Productions" inside Konami Corporation.

The newly formed Kojima "X" Productions is proud to announce that Metal Gear Solid: Triology is currently in development for the XBOX®360 ( X360 ) next-generation computer entertainment system from Microsoft ( MS ). Metal Gear Solid: Trilogy will be a remake of three Hideo Kojima's masterpieces. Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2: Substance and Metal Gear Solid 3: Subsistence. The Metal Gear Solid series, is highly acclaimed worldwide, with its breathtaking graphics, profound stories, intricate human drama, original game design and superlative gameplay. Also under development is one other exciting game in the Metal Gear series -- Metal Gear Solid: Fluid Ac!d for the Microsoft Zune media player.

Updates regarding Kojima Productions will be posted periodically on the following website: Kojima Productions Official Homepage: http://www.konami.jp/kojima_pro/.

About Konami Corporation
Konami Corporation is a leading developer, publisher and manufacturer of electronic entertainment properties, specializing in the home video game market. Konami Corporation's action and adventure titles include the popular franchises Metal Gear Solid®, Silent Hill® and Castlevania®, among other top sellers. The latest information about Konami can be found on the Web at www.konami.com. Konami Corporation is a publicly traded company based in Tokyo, Japan with subsidiary offices, Konami Digital Entertainment, Inc. in the US and Konami of Europe in Frankfurt, Germany. Konami Corporation, the parent company of Konami Digital Entertainment, Inc. is traded in the United States on the New York Stock Exchange under the ticker symbol KNM. Details of the products published by Konami Digital Entertainment - America can be found at www.konami.com/gs.

Dette kan få det til og virke som om Sony har en tidseksklusivitet på MGS 4, tiden vil vise.
Men det blir uansett noe og kose seg med for fans av serien, mens de venter på nyheter om MGS 4 på 360

Jo, det er bare et rykte. En fyr på Gamespot-forumet, tror jeg det var, skrev dette. Ingen av linkene han slengte med sa noe om det, og jeg har enda ikke sett nyheten på noen andre spillsider.

D

Doctor Downs

Gjest
Er det bare meg som ikke var klar over at Zune også var en håndholdt spillkonsoll?

Det er den heller ikke, men i likhet med Ipod vil den etterhvert få noen spill på seg. Blir nok ikke store greiene, dog.

Dette høres mistenkelig mye ut som bullshit, forresten, men hadde jo i og for seg vært stas nok.

Lodin

Der Waaaah
Hvis man titter nøyere på det presseskrivet er det rimlig lett å se at biten om MGS til 360 er mye mer ræva skrevet enn resten. Ikke så vanskelig å skjønne hva som har skjedd da. :p

Aleks : Vilket spill kommer til iPhone ?
Her er det snakk om en MGS samlepakke til 360, og et nytt håndholdt spill i serien til MS's MediaSpillet Zune.
Sjønte ikke helt hva du snakket om.

Halky

Veteran bruker ;)
Dette her var bare for dumt, til at det kunne ha hvert sant. Og ihvertfall med tanke på at det skulle komme ut på 360. Hadde heller hvert mer realistisk om det heller skulle komme ut en sånn samlepakke til PS3'en.

Pfft! Det er mer sannsynlig at det kommer remakes på X360, siden man, på PS3, kan spille originalspillene.

SITAT(huGGGy @ 13.01.07, 00.02) 46814
Aleks : Vilket spill kommer til iPhone ?
Her er det snakk om en MGS samlepakke til 360, og et nytt håndholdt spill i serien til MS's MediaSpillet Zune.
Sjønte ikke helt hva du snakket om.
[/b]
Sorry. Leste feil. Med alt snakket om at det kanskje skal komme iPhone spill er det lett å blande.

SITAT
Aleks er bare tilbakestående som vanlig.
[/b]
Gå å finn deg et tau :hehe:

Hva ville vært poenget med å lage en remake av MGS 1, 2, 3? Jeg mener, en remake av MGS1 er allerede laget, og det er da strengt tatt ikke noe vits i å lage remake av så nye spill som 2 og 3. Om dette hadde vært ekte hadde jeg egentlig ikke skjønt hva som hadde vært så fantastisk med det. Nei. Gi meg en remake av MG og MG 2, pluss et spill om historien til Gray Fox. DET hadde vært hva jeg hadde kalt en god nyhet. Jeg hadde begynt å gråte.

Pft. Lagd spilla om historien da. Kunne blitt på samme måte som med MGS3. Bakhistorien om Big Boss. Jeg ble kjempeglad. Å de to spilla hadde gjort seg på PS3, om det hadde vært litt mer for seg gjort. Pluss Gray Fox spillet jeg har drømt om siden 1998.

Tread softly because you tread on my dreams :(