MGS3 code stolen from Sony's E3 show floor stand

Kilik

Lokal moderator
Sikkert ute på nettet i løpet av dagen tenker jeg...

de to må piskes hardt på pungen med kjafs

Bare Konami ikke bruker dette som unnskyldning for å utsette MGS3 til sensommeren 2007, så er jeg fornøyd.

Er bare en demo ja, og det er vel bare demo disken som er stjålet, er ikke akkurat snakk om noe kilde kode her.

Worst case scenario: Warez apene får spilt demoen før oss andre.

Har vært snakk om at det skal komme en offisiell MGS3 demo, så vi får håpe på det.

Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@14.05.2004, 17.44
Bare Konami ikke bruker dette som unnskyldning for å utsette MGS3 til sensommeren 2007, så er jeg fornøyd.
he he tenkte det samme

Det siste jeg vil gjøre er å teste MGS3 før det kommer.

Ventingen er en del av gleden.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Heldigvis var det ikke så alvorlig som det var med Half Life 2. Visst det samme hadde skjedd med Mgs3, så vet jeg ikke va jeg skulle ha gjort. ;)

Opprinnelig skrevet av Ronin@14.05.2004, 18.30
Heldigvis var det ikke så alvorlig som det var med Half Life 2. Visst det samme hadde skjedd med Mgs3, så vet jeg ikke va jeg skulle ha gjort.  ;)
hadde vell bare venta da?

...

Jeg synes det er sinnsykt bra gjort jeg. Hvordan får du til noe sånn?
Brøt de opp den gjennomsiktige boksen ps2 står i eller bare tok de den imens alle andre så en annen vei?

Kanskje de hadde en sikkeli bra plan og gjorde det Ocean Eleven style :D.

Uansett det er bra å se at noen risikerer fengselstraff for et spill.

Burde være æresgjest på spillegal.no :p

Fanken, sånt skjer ALLTID med nye spel med kjempeforventninger.
Håper dei ikkje utsetter det så altfor lenge.

Detta var, og er det spelet eg gleder meg mest til av ALLE kommende spel (Ja, meir enn Black & White, Half Life 2, DOOM III, Rome: Total War, The Movies og The Battle for Middle-Earth).

Så måtte dette altså komme i vegen og antakelig forsinke det forferdelig mye. <_<

Opprinnelig skrevet av Tyrion@17.05.2004, 21.09
Då er du ikkje riktig god i huet.
Du kan umulig ha no skikkelig liv om du stel eit spel der du risikerer fengselstraff og skyhøg bot for det. :blunk:

Opprinnelig skrevet av Burton+17.05.2004, 21.20-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@17.05.2004, 21.09
Då er du ikkje riktig god i huet.
Du kan umulig ha no skikkelig liv om du stel eit spel der du risikerer fengselstraff og skyhøg bot for det. :blunk: [/b]
De er vel spillegale som de fleste oss andre her på Forumet.

Det er kjipt at de stjeler demoen og kanskje utsetter spillet, men du kan ikke si at det ikke er modig gjort.

:kul:

Opprinnelig skrevet av Ronin@14.05.2004, 18.30
Heldigvis var det ikke så alvorlig som det var med Half Life 2. Visst det samme hadde skjedd med Mgs3, så vet jeg ikke va jeg skulle ha gjort.  ;)
Og hvorfor det?

Må man ha chippet PS2 for å kunne spille denne demoen når den faller ut på nettet?