Mini gameparty Skien Kino1

Dukie

nice girl
#1
Kino1

Varden

Dere som har arrangert dette i Sandvika, hva er deres erfaring med dette? Er det lang ventetid for å game?

Gi meg deres synspunkter.
 
#2
Vel, første gang i Sandvika var vi 10 stykker, andre gangen var vi 13 stykker, så det ble ikke særlig med venting egentlig. Vi spilte stort sett bare 4-player også, så det var ikke så mye venting. Jeg følte aldri at jeg satt å venta på neste gang jeg skulle spille, for de som ikke spilte prata vel en del sammen ... Også var det et par som spilte no' kort-spill da.

Men alt i alt var det et topp opplegg. Men jeg tror ikke man bør være så utrolig mange, siden det blir jo kun én skjerm.

Btw, Tekken Tag? Hvem arrangerer dette? Regner med at det er NTSC-ver av spillet?

Skien er et stykke unna da. Kunne vært artig å være med på.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Og Varden da gitt! For en flott avis. Lurer på hvem som kan være sønn av redaktøren til den?
 
#5
Kanskje det kan være Lille barone-gutten?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Mon tro ...

Angående kinotreffet, så kan jeg antagelig være med!!11
 

Dukie

nice girl
#7
Oh tekken tag og fifa dette kommer til og ta helt av az.
Ehh ... ?

Paul: Det er jeg og en til som arrangerer det, tror jeg har nevnt det til deg før. :) Og ja, det er US versjonen som blir gamet. Jeg jobber jo på kinoen i tillegg.

Varden er den største lokalavisen som vi har her. Det er en flott avis. :)
 

Terje

mostly harmless
#8
1: TA er en mye, mye bedre avis. ;)

2: Kommer jeg på 28 til å føle meg som en 18-åring i en barnehage der?

3: Hvis jeg avskyr disse fotballspilla, og ikke har spilt Tekken Tag noe særlig siden 2003, er det egentlig noen vits i å dukke opp? Sånn rent bortsett fra å putte en hundrings i kassa til dette opplegget? :confused:

Jeg bare spør. :)
 
#9
Kunne tenke meg å komme, bare for det sosiale, og evt. møte noen SG-medlemmer. Men det er et hinder. MAMMA!
 
#10
Foreldrene dine suger skikkelig Martin! :D
 
#11
1: TA er en mye, mye bedre avis. wink.gif

2: Kommer jeg på 28 til å føle meg som en 18-åring i en barnehage der?

3: Hvis jeg avskyr disse fotballspilla, og ikke har spilt Tekken Tag noe særlig siden 2003, er det egentlig noen vits i å dukke opp? Sånn rent bortsett fra å putte en hundrings i kassa til dette opplegget? wassat.gif

Jeg bare spør. original.gif
Og jeg bare svarer :) :

TA er ikke en mye, mye bedre avis, alt for mye nynorsk der. :p

2. Nei, det kommer jo folk som er 20 ++ Og hvorfor stemple det som en barnehage?

3. Vel, dette her er jo for å booste opp gamingmiljøet, enten så kan du være en del av det eller la være. Jeg har ikke gamet Tekken på over et halvt år, men skal dra det opp igjen, siden mange av de som spiller på det høyeste nivået i Norge kommer til å være der.

^_^


Kunne tenke meg å komme, bare for det sosiale, og evt. møte noen SG-medlemmer. Men det er et hinder. MAMMA!
Du bor i Porsgrunn, ya? Ca 15 med buss er ikke allverden, om ikke mora di har noen spessiell grunn for å la deg dra da.
 
#12
Nei du skjønner, moren til Martin hater ham over alt på jord, og nekter sånn generellt sett å la ham gjøre noe som kan kalles litt morsomt.

:)
 
#15
Nei, hun er faktisk slem.
 

Terje

mostly harmless
#16
Opprinnelig skrevet av Duke@20.02.2005, 00.17
Og jeg bare svarer :) :

TA er ikke en mye, mye bedre avis, alt for mye nynorsk der. :p
Åja, dumme meg. Jeg trodde jo kvaliteten på nyheter og annet innhold hadde noe med saken å gjøre. Beklager. :D

2. Nei, det kommer jo folk som er 20 ++ Og hvorfor stemple det som en barnehage?
Nei ikke misforstå, jeg stempler det ikke som noen barnehage. Jeg prøvde å sammenligne med det for å få frem at hvis snitt-alderen der er på 13-14 så vil jeg vel føle meg litt utafor der. Men nå har du jo allerede bekreftet at slik blir det sansynligvis ikke, så da er det jo ikke noe problem. :)

3. Vel, dette her er jo for å booste opp gamingmiljøet, enten så kan du være en del av det eller la være. Jeg har ikke gamet Tekken på over et halvt år, men skal dra det opp igjen, siden mange av de som spiller på det høyeste nivået i Norge kommer til å være der.
Så vær forberedt på å ryke ut, og det ekstremt tidlig. For 100kr. Ja jøss, hvorfor ikke? Jeg kommer sansyligvis til å dukke opp. Det avhenger litt av jobben, vi har hatt en tendens til å jobbe overtid ofte i det siste, og da blir det som regel seint. Men jeg dukker opp hvis jeg kan. :tommelopp:
 
#17
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis@20.02.2005, 01.03
Neida, hun er sikkert bare overbeskyttende.
179926​

Han har skjønt det. :kos: Duke: Hvor bor du? Hvor gammel er du?
 
#18
Affable: Se på profilen hans:

Fødselsdag 21 Desember 1985
Bosted Skien
 
#19
Potetfar har som skrevet tatt en titt innom profilen min, jeg bor for øvrig på Gulset om du skulle lure nærmere. Om foreldrene dine har issius med å la deg game på kinoen i skien så kan du ringe oss på kinoen og *blabla* garantere at ingen alkohol skjer og *blabla* du er sikker. :)

Åja, dumme meg. Jeg trodde jo kvaliteten på nyheter og annet innhold hadde noe med saken å gjøre. Beklager. grin.gif
Akkurat. :D Derfor er Varden best. Det går bra, vi gjør alle tabber. :p

Når det gjelder snittalderen så vil den variere litt, jeg har fått noen venner av meg til å komme. Men jeg har ikke sett listen over folk som er meldt seg på samt alder. Det ser jeg imorgen. Er litt spent på hvor mange som er påmeldt og alder.

Så vær forberedt på å ryke ut, og det ekstremt tidlig.
Jeg vet ikke om jeg har lov å delta i og med at jeg er PRO-gamer i Tekken. :kul: Men .. pfff .. noen kamper får vi spilt. Jeg tar det som en utfordring! : D

Fint om du og resten som har mulighet dukker opp.
 
#20
Ta bilder og legg de ut her, da. (?)