Jeg selger da en bærbar minidisc opptaker/avspiller. Denne spilleren har støtte for NET MD, det vil si at du kan overføre musikkfiler direkte fra pc'n til spilleren mye fortere enn vanlig, slik som på en mp3-spiller. Den har også støtte for LongPlay, slik at du kan velge mellom lenger spilletid og beste lydkvalitet. Spilleren har også en noenlunde ekstrem batteritid, hele 110 timer skal vi tro manualen. Jeg har ikke sjekket selv, men det tar sin tid før batteriet går tomt. Denne spilleren var Sony sin toppmodell for en tid tilbake, og da jeg kjøpte den var den nettop satt ned i pris fra 3998 til 2998. Modellen heter MZ-N1.
Bilde av spilleren med tilbehør
Det du får med er: Selve spilleren, engelskspråklig manual, stereo ørepropper, fjernkontroll med display, "dock" som du kan plassere spilleren i når du lader den eller kobler den opp mot pc'n, lader, USB-kabel, optisk opptaks-kabel, cd med drivere og programvare, bæreveske med belteclips, en dings som du kan henge utenpå så du kan bruke vanlige batterier, 9 minidisc-er, hvorav tre er uåpnede.
Jeg tenkte meg å ta ca 1000 for dette, men det kan vi snakke om hvis noen er interesserte. Kan også kutte litt på prisen hvis noen har lyst til å bytte bort noen av disse spillene.
Bilde av spilleren med tilbehør
Det du får med er: Selve spilleren, engelskspråklig manual, stereo ørepropper, fjernkontroll med display, "dock" som du kan plassere spilleren i når du lader den eller kobler den opp mot pc'n, lader, USB-kabel, optisk opptaks-kabel, cd med drivere og programvare, bæreveske med belteclips, en dings som du kan henge utenpå så du kan bruke vanlige batterier, 9 minidisc-er, hvorav tre er uåpnede.
Jeg tenkte meg å ta ca 1000 for dette, men det kan vi snakke om hvis noen er interesserte. Kan også kutte litt på prisen hvis noen har lyst til å bytte bort noen av disse spillene.