[Mint] Razer Naga ønskes solgt!

Selger en helt ny, uåpnet og forseglet Razer Naga. Kom med bud, men vil helst selge den for rundt 500,-, som er mindre enn det den koster i norske (og etter hva jeg vet også engelske) nettbutikker.

Hvorfor har jeg en helt ny Razer Naga? Jo:
Kjøpte PC fra komplett med Razer Naga, men ombestemte meg under ordreprosessen. Kundeservice fortalte meg at jeg ikke kunne bytte bare musen når den er bestilt i PC-byggeren, så derfor kunne jeg hverken redigere orderen eller returnere musen og få igjen pengene.

Bilder:
Forsegling 1
Forsegling 2
Musa

Om du er interessert kan du sende PM, sende mail til kr.o@live.com eller poste i denne tråden.

Har ikke tidligere handlet på dette forumet, men på det gamle nintendo-forumet (da de hadde et offisielt) hadde jeg bare positive tilbakemeldinger. Om du lurer på noe er det bare å spørre!

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Alt du behøver å vite er at Lodin eier en. :p

Lodin

Der Waaaah
Og den sparker ræv. Man kan aldri få for mange knapper på musa og alt annet gjør den utmerket.

Åffer vil du ikke ha den?

Studietiden kommer om et halvt år, og da spørs det veldig om det blir tid til overs å bruke på MMO-spill. Føler at 17 knapper blir litt overflødig til alt annet enn MMORPGer.