Minty fresh er tilbake!

#1
Etter en del jobbing i kveld har jeg nå gjenopprettet og fikset på Minty Fresh-skinnet og gjort dette IPB 2.1.5-kompatibelt. Si gjerne i fra om dere finner noen bugs. Enjoy!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#3
Dette skjer når jeg trykker på Profile options på en profil. (I Safari i OS X 10.4.5)



Linkene fungerer, men de skal jo ikke dukke opp der borte?

Rediger-valgene (full edit, quick edit) dropper også ned som standard tekst-linker.
 
#5
Thinaran: :confused: Hos meg ser alt fint ut.


Redigert: Samme greia med full edit/quick edit, dog.
 
#7
Jepp, det skjer i alle browsere. Prøver å finne feilen nå.

Edit: Sånn, da var det fikset!
 
#9
... Jeg trodde ikke du var så rasistisk. "Vil ha det hvite skinnet". Makan!

Minty Fresh er ... Mmmm ... Minty Fresh. *sprut*
 
#10
Der var redigeringen koselig igjen. Supert. ^_^
 
#14
Nei, spoilere fungerer ikke i noen av skinnene enda, jeg skal se om jeg finner spoilertaggen for nyeste invision.

Også; credz til zico for å hjelpe meg ;)
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#15
Jeg hater å virke pessimistisk, men ... var ikke dette skinnet opprinnelig lagd til et forside-skin som nå er kassert? Jeg likte det minimalistrasket av et skin Alex hadde lagd til forrige versjon av forumet. :svette:
 
#16
Jeg hater å virke pessimistisk, men ... var ikke dette skinnet opprinnelig lagd til et forside-skin som nå er kassert? Jeg likte det minimalistrasket av et skin Alex hadde lagd til forrige versjon av forumet. :svette:
[/b]
Vi har faktisk et par skins under utvikling så man har flere alternativer. Håper noen av disse vil falle i smak. Jeg jobber dessuten også med å få ferdig spillegal classic-skinnet for de koslige nostalgiske stundene foran pcen ^_^
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#17
Oh yes, I wuv it soo much. :kos:

Menneh, kommer spoilertaggene til å fungere på noe annet enn IE en gang? (gjør de det nå egentlig?)
 
#18
Oh yes, I wuv it soo much. :kos:

Menneh, kommer spoilertaggene til å fungere på noe annet enn IE en gang? (gjør de det nå egentlig?)
[/b]
Som nevnt over har jeg ikke installert spoilertaggen enda, skal gjøre det ved anledning. Den fungerte vel i alle browsere før?
 
#20
Gjett hva!
<div class="spoilertop" onClick="openClose('a3bc8ea268df56ac58caa79068fe6ead')" style="font-weight: bold">» Click to show Spoiler - click again to hide... «<div class="spoilermain" id="a3bc8ea268df56ac58caa79068fe6ead" style="display:none">Spoilertagen er på plass! Wohoo! :) Si fra om dere får problemer med den i noen andre browsere. Jeg har bare fått testet i IE og FF.