Moddet PSP til salgs!

#1
PSP AUKSJON


Her er hva jeg selger, og hva det koster nytt(ja, du finner sikkert billigere visse steder):


UTSTYR

1 stk
Sandisk Memory Stick PRO DUO 4GB. 499,-

1 stk
PSP Value Pack med alt som skulle høre med. Sykt varierende i pris. Sett alt fra 995,- til 2000+,-.

1 stk
USB Kabel 1,5m. 99?,-

2 stk
PSP Battery Pack External. 209,- x 2


SPILL

Metal Gear Acid. 299,-
Tekken: Dark Ressurection. 399,-
Ridge Racer. 199,-
Burnout: Legends. 199,-
Syphon Filter: Dark Mirror. 459,-


FILMER

Kill Bill
I, Robot
Sin City
League of Extraordinary Gentlemen
(vi sier disse koster 99,- stykke, prisene varierer veldig)


TOTALT: 3962,-



Og så til det som teller. Selve perlen i dette salget;

Maskinen er "moddet" med "Dark Alex's 3.40 OE-A" Firmware. Noe som gjør at du kan spille PS1 og SNES spill på den.
Dette kan være en farlig prosess som gjør at du kan brick'e PSPen din. Denne risken er allerede tatt og blitt utført med suksess ;)

Edit: P.g.a regler om piratkopiering får jeg ikke selge PS1/SNES spillene. :p






Jeg drev på med dette i militæret for å ha noe å gjøre, men nå har jeg dimmitert og trenger det ikke lenger.




SETTER STARTBUDET PÅ 1800,-

Setter avslutningstid etter jeg har fått det første budet
 
#2
Selger du bare minnekortet?
 
#4
Du selger piratkopier med mindre du inkluderer orginalene til PS1/SNES spillene. Og det er egentlig fy-fy i den sammenheng penger er med i bildet.

Et lite tips, slett spillene på minnekortet før salg. Folk som er interessert i PK spill klarer stort sett å finne spill selv.
 
#5
Eventuelt ikke skriv det i salgslisten så åpent, heller si det i en PM til de interesserte, så ikke slemme moderatorer ser det.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#7
Jeg tok bort litt mer av det du hadde skrevet. Vi er ganske strenge på det med piratkopiering, så vi vil ikke ha oppfordringer til å laste ned piratversjoner o.l.