Modern Warfare 2: Ja du vet sånn krigføring av moderne art

Hvilken plattform skal du spille det på?


  • Totalt antall stemmer
    63

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#1
En liten teaser trailer til MW 2 er sluppet http://www.gametrailers.com/player/49096.html?type=flv

I andre Call of Duty realerte nyheter Treyarc (de som lager de dårlig CoD spillene) har lisensiert popmusikk fra 60 og 70 talllet samt Cubansk og Afrikansk musikk. Call of Duty: Rhodesia count me in :$


edit: I trailer skimtes så vidt noen Su-27 og Hind helikoptere kan det være en fortsettelse av MW1!
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#2
Vel, jeg ser folk på vei inn på Kiowaheilkoptere, det er amerikanske spesialstyrker, andre folk som kjører Navy SEAL-type greier, litt gunship-action og ikke minst en fyr med en veldig britisk bart. Så vi spiller nok med de samme heltene, ja. I forhold til fiender er jeg ikke like sikker, det fine snødekte landskapet inbefatter russiske våpen, men det er et rødt flagg i bakgrunnen og han fyren som blir kastet i bakken har en bull-pup rifle. En hær jeg vet om som dekker kravene "rødt flagg", "russiske fly og helikoptere" og "nyinnført bullpup-våpen", er Kina. På den annen side kan det jo like godt være gammelkommunister i Russland i stedet for nasjonalister, så vi får se. Moro blir det lell. :D
 
#3
Jeg kan ikke si noe annet enn at jeg gleder meg :)
Men jeg håper inderlig at MW2 får mer DLC.
Halo 3 og Gears of War 2 får DLC i bøtter og spann mens COD MW fikk en ussel map pack.. EN!! :argh:Det er ikke godt nok for et spill av dette kaliberet og med tanke på hvor populært det var og enda er.

Ellers ville jeg gjerne sett MW2 gjøre ting litt anderledes enn hva vi er vant til fra COD4 og COD WaW uten at jeg konkret kan si hva i detaljer. Det blir Infinity Ward sin jobb uansett og de skuffer sannsynligvis ikke.
Men her er ihvertfall noe av det jeg kunne tenkt meg å se i Modern Warfare 2 :

-Enda flere spillere online samtidig. Tenker retning minimum 32 spillere, gjerne 64.
- Spawning som ikke suger balle (Gjerne tillate spawning med Squad som i Bad Company)
- Mindre respawn tid i hardcore modusen (Ja jeg er utålmodig)
- Ingen kjøretøy i Multiplayer med mindre det er balansert til tusen.
- CO-OP i kampanjen, gjerne der alle spillerene er forskjellige med forskjellige egenskaper/perks
- Nye perks (Noe som er mer eller mindre bekreftet)
- Thermal Vision (Noe som sannsynligvis dukker opp)
- Enda mer customization på våpen, gjerne også på vår egen soldat man tar online.
- Mulighet for å skaffe mer ammo fra kasser istedet for å måtte blåse en perk på ammo.
- Dogtags. Knivstikke folk i Bad Company for dogtags var konge og jeg vil ha dette i MW2!
- At krysset som vises når man treffer folk bak vegger osv blir fjernet. Mye av hensikten med gå i skjul forsvinner når fienden bare sprayer mot skjulestedet ditt for å finne ut din eksakte posisjon. La fienden heller gjette/analysere ditt neste trekk.
- Litt mer rekyl på de kraftigste våpnene.
- Våpen som blir plukket opp 2nd hand fra bakken kunne hatt en bitteliten sjanse for å henge seg opp/låse seg.

Kommer egentlig ikke på noe mer i farten foreløpig. Får heller ta en ninjaedit om jeg skulle få idé diaré
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#4
Neste Game Informer ( :argh: GameStop) har en ti siders preview av spillet

 
#6
Det forrige som i COD4 MW eller som i COD: World at War ? For "alle" vet jo at sistnevnte ble laget av Treyarch og ikke Infinity Ward.
Neste Game Informer skulle jeg gjerne hatt tak i. Selges det over disk noen plass ? For å abonnere er uaktuelt for kun det ene bladet :p
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#8
Det forrige som i COD4 MW eller som i COD: World at War ? For "alle" vet jo at sistnevnte ble laget av Treyarch og ikke Infinity Ward.
Neste Game Informer skulle jeg gjerne hatt tak i. Selges det over disk noen plass ? For å abonnere er uaktuelt for kun det ene bladet :p

er ikke gameinformer medlemsbladet til GameStop?
 
#10
Nei, det kan jeg aldri tenke meg. Jeg innbiller meg at GameInformer er mye eldre enn GameStop og har absolutt ingenting med GameStop å gjøre.
 
#12
Gameinformer er et amerikansk blad. Har ikke sett noe sted det selges i Norge, men artikkelen blir garantert lagt ut på nettet så..
 

K999

Keystone State Of Mind
#14
Gamereactor er da et gratisblad som gis ut overalt, enten det er Spaceworld eller Gamestop.
Jeg vet da at Gamereactor er gratis, og jeg vet også Gamereactor ikke er et medlemsblad. Og da siden Gamestop ikke har noe medlemsblad så tror jeg Trench_Rat mente Gamereactor. Lettere å forstå meg nå?
 
#15
Det forrige som i COD4 MW eller som i COD: World at War ? For "alle" vet jo at sistnevnte ble laget av Treyarch og ikke Infinity Ward.
Neste Game Informer skulle jeg gjerne hatt tak i. Selges det over disk noen plass ? For å abonnere er uaktuelt for kun det ene bladet :p
CoD4.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#17
Neste Game Informer skulle jeg gjerne hatt tak i. Selges det over disk noen plass ? For å abonnere er uaktuelt for kun det ene bladet :p
Ser ut som noen selger enkeltutgaver på eBay, bl.a. mai 2009-nummeret (utgaven før den med MW2, regner jeg med).
 
D

Deleted member 91

Gjest
#18
Enig med Buggz. Skjønner ikke helt hvordan det var mulig å bli skuffet over CoD4, enhver erfaring med tidligere spill i serien (samt alt av trailere osv) gjorde det ganske klart at det var snakk om lineær men velpolert enspillerdel, og jeg syns respawnende fiender og slikt lett kan tilgis når resultatet blir så bra. Multiplayeren var jo også kanon, og er (sammen med Halo3) det spillet som spilles mest på Live fortsatt, halvannet år etter. Grenadespam og litt mongo spawnpoints suger, men jeg syns perks-systemet, killcam, bra balanse (til en viss grad) og et lobbysystem som ikke bruker 15 minutter på å finne en kamp (hei Halo3) veier godt opp for det. For min del blir jeg nesten fornøyd med litt dypere customization på multiplayerfronten (snikskytterrifler med lyddempere hadde vært gøyalt, men sikkert vrient å balansere) og minst 2-player co-op gjennom korstoget.

Spiller fortsatt fireren tidvis med kompiser over live så det er klart man ser fram til dette. Som DirtyD er jeg usikker på sånn presist hva de kan gjøre for å holde det fresht og merkbart forskjellig fra fireren, men de finner sikkert på noe lurt.
 
#19
Synes singleplayeren mangler det lille ekstra for at det vipper over til å bli mer enn noe som er helt ok. Glimter tidvis til, spesielt I Pripyat-levelen. Kommer uansett til å plukke opp MW2 i håp om at det har blitt bedre, for potensialet er der.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#20
Bare fordi jeg er nysgjerrig, hvilke FPS-spill i samme stilen følte du gjorde det bedre?