Modifiserer PS2/XBOX/GAMECUBE

#1
Hei,

Gjor et søk på forumet og så at andre har lagt ut slike emner så da regner jeg med det ikke er imot reglene.

Jeg selger modifikasjon av xbox, ps2 og gamecube.

Pris for xbox modifikasjon inkl chip er 500 kroner. Chippen jeg bruker er ALADDIN EXTREME og kan brukes til å boote backups, dashboard osv osv. Dette er chip installasjon og ikke noe råtten softmod. Chippen kan også disables i følge speccen til ONLINE spilling.

Pris for PS2 modifikasjon er 700 ink chip. Chippen jeg bruker er Aladdin 70k som støtter disable for online spill, dvd9, fast boot, backups, ntsc/pal osv osv.

Bare montering på ps2 tar jeg 500 kroner for. Jeg monterer også romeo mod på v9/v10 konsoller og laser fix mods på v12 konsoller som er et MUST for at ikke laseren skal ryke etter 2 timer.

Jeg monterer også GameCube chip, den koster 250 kr å montere, men du må ha egen chip. jeg kan hjelpe deg å skaffe hvis du ikke har.

Ta en titt på andre modsider og dere vil finne ut at det er vesentlig dyrere andre steder.

Jeg holder til i Oslo og den kan leveres inn her, eller sendes.
Hvis noe skulle bli ødelagt kjøper jeg selvsagt ny ps2/xbox/gc. Har også garanti på loddearbeidet på 3 mnd.

Mulig jeg kommer til å ta noen ti kroner mer for slimps2 da jeg må installere flere fixer, men har ikke bestemt meg enda.

Har du spm, bare spørre :)
 
#4
Opprinnelig skrevet av Xzwer@21.04.2005, 15.24
oj... er interessert i GC mod... men hva blir det tilsammen med chip?
209516​
Billigste GC chip I norge har jeg funnet til 590,- Har selv bestilt en av disse og skal montere den i helga.

GC biosen som har kommet nå tillater direkte boot (cobra bios) og Nye gamecube top covers er i salg nå for ca 200 kroner hvis man vil ha muligheten til å bruke STORE (vanlige dvd plater).

Dere kan få tak i chippen for 350 kr hvis dere bestiller fra utlandet.
Hvis flere her er intressert kan vi kanskje bestille sammen. VIPER heter chippen jeg anbefaler dere å kjøpe (det finnes bare 2 stk nå)

Er også mulig jeg kommer til å justere NED prisen for GC montering, må først sjekke hvor lang tid det tar på en konsoll. (tok ikke tiden sist)

Viper chippen kommer også med paralellport slik at man kan flashe via pc nyeste bios hele tiden, på den måten blir ikke chipped utdatert. Mye nye features har kommet i det siste som foreks direct boot av backups.
 
#5
ok... jeg er interessert i at vi bestiller ilag fra utlandet... hvor selger di topplocks`? du flasher vell GC til oss også da? og kan man bare brenne dvd i minus format? eller tar den pluss format også? går det ann og spille musikk dvd, emulator osv på den? kan vi diskutere videre på msn?`xzwer@hotmail.com
 
#6
Opprinnelig skrevet av Xzwer@21.04.2005, 16.16
ok... jeg er interessert i at vi bestiller ilag fra utlandet... hvor selger di topplocks`? du flasher vell GC til oss også da? og kan man bare brenne dvd i minus format? eller tar den pluss format også? går det ann og spille musikk dvd, emulator osv på den? kan vi diskutere videre på msn?`xzwer@hotmail.com
209529​
Ja, kan godt flashe dem. Det anbefales kun bruk av -r plater, men det er mulig å få + plater til å boote ved å tweake på lasern, men tror ikke det er noe problem for de fleste å bruke - plater.
 
#7
nei for jeg har bare + brenner... men har sett på en til chip til gc... som spiller allt av divx osv dvd mp3 spill og kan bruke homebrew progreammer og istedenfor serial port så er det usb port til pc... http://www.mod-chip.com/en/qoob.htm og ta kontakt med meg på msn... du fikk mailen der oppe...
 
#8
Opprinnelig skrevet av Xzwer@21.04.2005, 16.48
nei for jeg har bare + brenner... men har sett på en til chip til gc... som spiller allt av divx osv dvd mp3 spill og kan bruke homebrew progreammer og istedenfor serial port så er det usb port til pc... http://www.mod-chip.com/en/qoob.htm og ta kontakt med meg på msn... du fikk mailen der oppe...
209547​
Oki, hvis du heller vil ha den så kan jeg godt installere den.. Har bare lest at lasern må justeres hvis den skal lese +r plater. Jeg har ikke noe erfaring med det, så vil helst ikke prøve meg på tweaking av laser :)
 
#11
Opprinnelig skrevet av Revan@21.04.2005, 19.09
Hvor mange GB er chipen til Xboxen på?
209620​
Det ser ikke ut til at folk noen gang kommer til å skjønne at en modchip bare er en brikke med BIOS på. Biosen forteller maskinen hva den skal kunne gjøre og ikke gjøre, ikke mer enn det. Det vil si at for å få mer GB på Xboxen din må du i tilegg til å installere chip eller softmodde kjøpe en IDE harddisk. Helt standard type du bruker i PC`en din :) .
 
#13
Opprinnelig skrevet av EsspeN+21.04.2005, 16.32-->
<!--QuoteBegin-Xzwer
@21.04.2005, 15.24
oj... er interessert i GC mod... men hva blir det tilsammen med chip?
209516​
Billigste GC chip I norge har jeg funnet til 590,- Har selv bestilt en av disse og skal montere den i helga.

GC biosen som har kommet nå tillater direkte boot (cobra bios) og Nye gamecube top covers er i salg nå for ca 200 kroner hvis man vil ha muligheten til å bruke STORE (vanlige dvd plater).

Dere kan få tak i chippen for 350 kr hvis dere bestiller fra utlandet.
Hvis flere her er intressert kan vi kanskje bestille sammen. VIPER heter chippen jeg anbefaler dere å kjøpe (det finnes bare 2 stk nå)

Er også mulig jeg kommer til å justere NED prisen for GC montering, må først sjekke hvor lang tid det tar på en konsoll. (tok ikke tiden sist)

Viper chippen kommer også med paralellport slik at man kan flashe via pc nyeste bios hele tiden, på den måten blir ikke chipped utdatert. Mye nye features har kommet i det siste som foreks direct boot av backups.
209519​
[/b]
Driver du med casemodding av 'Cuber også eller? :D
da kan jeg kansje melde min interesse!
 
#15
Som en av de første i norge som startet med modding av gamecube, kan jeg tilby modding av gamecube for 750 ink chip og arbeid.
Har du chip selv koster jobben 300 ;)

Og til dere som trur at qoob chipen kan spille av divx, så har ikke dette skjedd ennå.
Det eneeste dem har annonsert at dem en dag kommer med en media spiller, dette menes en mp3 spiller

Sjekk
slashxbox.com for nyheter og forum ang konsoll modding ;)

Har også en mengde gamecube caser inkommende, slik at de som ønsker et nytt topplokk til cuben sin kan kjøpe dette
Dette tilater 12cm dvder
 
#16
Opprinnelig skrevet av pulz@22.04.2005, 10.22
Som en av de første i norge som startet med modding av gamecube, kan jeg tilby modding av gamecube for 750 ink chip og arbeid.
Har du chip selv koster jobben 300 ;)

Og til dere som trur at qoob chipen kan spille av divx, så har ikke dette skjedd ennå.
Det eneeste dem har annonsert at dem en dag kommer med en media spiller, dette menes en mp3 spiller

Sjekk
slashxbox.com for nyheter og forum ang konsoll modding ;)

Har også en mengde gamecube caser inkommende, slik at de som ønsker et nytt topplokk til cuben sin kan kjøpe dette
Dette tilater 12cm dvder
209820​
Får legge meg på samme pris jeg og da. 300 for montering :)
 
#19
når dere har lært å tweake lazeren så kan jeg godt sende GCèn til dere.... og jo GC kan spille allt det visst du bruker den andre chippen...