[Ønskes kjøpt] Monster Hunter 3 Ultimate 3DS

#1
Hellooiiis! Prøver meg med enda en tråd siden jeg er en sta jævel, selvom jeg ikke har hatt så mye hell med spilla jeg trenger hittil;

om noen er lei av Monster Hunter 3 U til 3DS så selg det til meg, siden alle butikker er utsolgt og jeg orker ikke toll og den skiten der, som dere alle sikkert kan relatere til!

Takk for meg!
 
#4
40%.... det er nesten sånn at jeg må kjøpe det, men jeg har flere 3DSer, er en manisk samler så nedlastbart funker bare ikke.. Får eventuelt bare følge med litt på eBay, har ikke så lyst til å betale 400kr!
 
#5
Jeg også samler. Har alle limited edition 3dsene som har kommet ut, men på Pikachu utgaven er den jeg bruker. Er forøvrig den jeg har alt shizzet lastet ned til også. Håper uansett du får tak i det, fordi det eier så hardt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#6
Det der... Det eier, håper du får fatt på det. Og når du får det får man starte opp noe samarbeidsshizzle, hele gjengen
 
#7
Rocker det på Wii U hver dag da, bare tenkte sånn, greit å farme litt ting og tang når jeg busser rundt omkring eller noe. Er det bare 3DS-versjonen som gjelder her eller? Den har vel ikke online?